Monajenten Skrevet 26. august 2010 #1 Skrevet 26. august 2010 Har akkurat fått svar på at jeg får leie et fotostudio, så nå kan jeg endelig tilby studiofotografering også, i tillegg til ute og å komme hjem til folk:-D *hurra for positive beskjeder*
1881 Skrevet 26. august 2010 #2 Skrevet 26. august 2010 Gratulerer så masse! Lag deg nå en hjemmeside slik at du kan tilby dine tjenester! Husk prisliste!
Gjest Skrevet 26. august 2010 #3 Skrevet 26. august 2010 Jepp, positive beskjeder gjør seg! Gratulerer. Jeg har også fått positiv beskjed i dag, ang. jobb, føles greit, kjenner jeg. :-)
moota m storebror&lillebror Skrevet 26. august 2010 #4 Skrevet 26. august 2010 Gratulerer så masse med det!! =) Virker som du får det til for deg, det er alltid kjekt!! Lykke til videre =)
Monajenten Skrevet 26. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 26. august 2010 Kakao: Gratulerer til deg også:-) Jaaaa, jeg er veldig glad!! Har laget prislisten, må få lagt ut fotodelen på hjemmesiden også:-D
Monajenten Skrevet 26. august 2010 Forfatter #6 Skrevet 26. august 2010 Takk moota, ja det ser ut til å ordne seg etterhvert:-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå