Gå til innhold

Noen som har erfaring med vinterdress fra Reflex?


Hierofanten

Anbefalte innlegg

Jeg har bestilt vinterdress fra Reflex. Noen som har erfaring med denne?

 

Har stort sett kun hatt ReimaTec til barna før. Men siden Reflex dressen kostet kun 299kr så tenkte jeg å prøve denne. Får heller kjøpe en annen også om den ikke er noe bra.

 

http://www.mamut.net/controls/shop/shops/12/3/productdet.asp?gid=1&subgid=&wwwroot=barnihagen2&listgroup=1&addproduct=352&pid=352&count=1

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kom ikke inn på linken:-/ Har hatt Reflexdress før, og syns de er grei i kvaliteten men har elendig passform. Veldig kort i ryggen. Mulig de har forbedret seg nå da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt greie dresser, men barnet ble endel fortere kaldt enn når han hadde Reimatec. Kan hende de har blitt bedre de siste par årene da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har brukt Reflex, bruker nå og vil fortsette å bruke. Sverger til dressene med avtagbart ullfor inni. Gode og varme. Holder barna tørre og det er tre dresser i en...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har berre brukt den litt (kjøpte på salg på seinvinteren), men er veldig fornøgd så langt.

 

Eg kan ikkje sjå at dressen er kort i ryggen. Men eg har reagert på at Troll sin dress er utruleg lang i ryggen (og kort i beina i forhold). Men kanskje det er ungane våre som er korte i ryggen og lange i beina.

 

Lille har i alle fall holdt seg god og varm og tørr i Reflexdressen sin, og den er kjempelett og fin å bevege seg i (i motsetning til Troll). Vi er og fornøgde med Reima Tec, men eg betaler ikkje over 1000 kr for ein vinterdress når ein dress til 500 gjer nett same nytten :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde reflex-vinterdress i fjor og var fornøyd med den. Billig og bra. Men vinteren i fjor var veldig kald og dermed ikke så våt, så jeg vet egentlig ikke så mye om hvordan dressen er i forhold til fuktighet.

 

Har også hatt reflex-parkdress som er tynnere. Og den har vi også vært storfornøyd med. Vesla har vært tørr i den selv når det har vært ganske vått ute. Har planer om å kjøpe en parkdress nå for høstbruk.

 

Dessuten har begge mine barn reflex-regntøy, som også er bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar alle sammen! :) Jeg ser mange er fornøyd med Reflex og det er jo supert.

 

Det blir spennende å prøve denne dressen og se hvordan den er sammenlignet med ReimaTec.

 

Det sto at den skulle være vanntett, vindtett og pustende. I tillegg hadde den lik form som de minste reimamodellene. At den ikke har strikk i livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...