Gå til innhold

Danser du på fest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker veldig godt å danse, og jo mer jeg drikker jo mer vil jeg faktisk danse hehe =)

Kan ikke danse, bare rikker på rumpa og har det utrolig gøy =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, er ikke dansetypen ;) Aldri vært det..

Er mer den som sitter i en krok og snakker.

Skrevet

jes da, er akkurat som deg. rumpa vrikker mer og mer for hvert glass jeg tømmer hahahha

Skrevet

Ja jeg danser på fest :)Det er jo så gøøy :D Men ikke ellers gitt, er absolutt ikke noe flink, men når jeg har fått litt alkohol i blodet er jeg pluttselig blitt veldig flink. Rart det der ;)

Skrevet

Ja, jeg danser alltid på fest og på byn. Elsker å danse:-) Danser i grunnen både med og uten alkohol i blodet;-)

Skrevet

Jeg er som spetakkel, jeg sitter i en krok med vinen min og en stakkar som må høre på meg skravle ;-D

Skrevet

Jeg kan også danse uten å drikke, men det er som dere sier, jeg blir liksom litt flinkere for hver drink =)

Det er jo kjempegøy og slå seg helt løs og bare ha det gøy =)

Skrevet

Åvv jess. Ingen kan å rocke som meg i fylla! ;P

Skrevet

Huff.... Det er så lenge siden jeg har vært på fest at det husker jeg ikke...

Men jeg kan jo ikke danse da! Ikke i det hele tatt:) "Danser" når jeg har fått for mye inn og vettet har gått ut!

Skrevet

Elsker å danse, er gjerne den første ut på gulvet når det er fest!

Skrevet

Det er vanligvis ingen som danser på en vanlig fest, men i større selskap/fester (type 30-årsdager osv) er jeg dronning på dansegulvet ja, hehe:p

Hadde noen filmet meg på mitt beste/verste hadde jeg nok aldri satt min fot på dansegulvet igen, haha!

Skrevet

Haha tommage jeg danset sist i en bryllupsfest og jeg gruer hver gang jeg går inn på facebook nå. I tilfelle det har kommet bilder =/

Skrevet

Elsker å danse, så danser når jeg vasker hus, danser med ungene og selvsagt danses det når jeg får i meg noen drammer også :-)

Både på stuegulv og dansegulvet.

Skrevet

Jeg danser mye hjemme i stua unansett jeg:) Og på fest om det er den type fest. ikke at jeg noensinne går på fest da, men. ha ha:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...