Gå til innhold

Danser du på fest?


moota m storebror&lillebror

Anbefalte innlegg

Jeg liker veldig godt å danse, og jo mer jeg drikker jo mer vil jeg faktisk danse hehe =)

 

Kan ikke danse, bare rikker på rumpa og har det utrolig gøy =)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jes da, er akkurat som deg. rumpa vrikker mer og mer for hvert glass jeg tømmer hahahha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg danser på fest :)Det er jo så gøøy :D Men ikke ellers gitt, er absolutt ikke noe flink, men når jeg har fått litt alkohol i blodet er jeg pluttselig blitt veldig flink. Rart det der ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg danser alltid på fest og på byn. Elsker å danse:-) Danser i grunnen både med og uten alkohol i blodet;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan også danse uten å drikke, men det er som dere sier, jeg blir liksom litt flinkere for hver drink =)

 

Det er jo kjempegøy og slå seg helt løs og bare ha det gøy =)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff.... Det er så lenge siden jeg har vært på fest at det husker jeg ikke...

 

Men jeg kan jo ikke danse da! Ikke i det hele tatt:) "Danser" når jeg har fått for mye inn og vettet har gått ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanligvis ingen som danser på en vanlig fest, men i større selskap/fester (type 30-årsdager osv) er jeg dronning på dansegulvet ja, hehe:p

 

Hadde noen filmet meg på mitt beste/verste hadde jeg nok aldri satt min fot på dansegulvet igen, haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha tommage jeg danset sist i en bryllupsfest og jeg gruer hver gang jeg går inn på facebook nå. I tilfelle det har kommet bilder =/

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker å danse, så danser når jeg vasker hus, danser med ungene og selvsagt danses det når jeg får i meg noen drammer også :-)

Både på stuegulv og dansegulvet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg danser mye hjemme i stua unansett jeg:) Og på fest om det er den type fest. ikke at jeg noensinne går på fest da, men. ha ha:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...