Barbamama_til 2 prinsesser Skrevet 26. august 2010 #1 Skrevet 26. august 2010 Natt til tirsdag kom endelig den lille engelen Rask, men ganske grei fødsel. Og nå ligger lille prinsessen her Sender fødestøv til alle dere andre
Gjest Skrevet 26. august 2010 #2 Skrevet 26. august 2010 Gratulerer med prinsessa!! Tar til meg masse masse fødestøv!!!!
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 26. august 2010 #3 Skrevet 26. august 2010 Så bra, Barbamama_på overtid, endelig var det din tur også=) Grattis så mye m prinsesseskatten og lykke til videre med amming og alt som hører med!
-S- Skrevet 26. august 2010 #4 Skrevet 26. august 2010 Gratulere så masse:) Kos dere! Tar til meg masse fødestøv,takk;)
Hjertelyd & Knøtteline Skrevet 26. august 2010 #5 Skrevet 26. august 2010 Gratulerer! Sitter og teller rier - kommer forhåpentligvis snart etter
Gravid30 *Har født ei datter* Skrevet 26. august 2010 #6 Skrevet 26. august 2010 Hurra:=))) Gratulerer så mye med prinsessa di og godt å lese at alt står bra til med mor og baby:=)
MissVaiper Skrevet 26. august 2010 #8 Skrevet 26. august 2010 Gratulerer så masse med prinsessa di! Så godt at du endelig har henne i armene dine! Tar til meg fødestøv og håper jeg slipper å vente så veldig mye lenger. Lykke til videre og kos dere masse fremover!
2 boys & now pink Skrevet 26. august 2010 #9 Skrevet 26. august 2010 Gratulerer kjempemasse! Kos deg masse med prinsessen. Gleder meg til historie om du orker skrive!!! *plukker opp litt støv*
Barbamama_til 2 prinsesser Skrevet 27. august 2010 Forfatter #11 Skrevet 27. august 2010 Min fødselshistorie: kort oppsummert: Riene begynte mandag formiddag, 10-15 min mellom, men de var veldig svake. Tenkte ikke over at det var rier før det hadde gått ett par timer. Riene tok seg opp i styrke utover ettermiddagen, og ved 21tiden så var de ca 1 minutt lange. Da ringte vi sykehus og barnevakt (som begge ligger like ved) Jeg kom inn med 4 cm åpning, og derfra tok det 3 timer til jeg hadde lillegullet i armene mine. Var usikker på om jeg ønsket epidural: men uansett, så drøyde jeg avgjørelsen til jeg visste at det var for sent.. Så da ble det lystgass istedet :/ Vannet ble tatt ved 8 cm, og da skjedde alt veldig fort! Lille-store prinsessen var ca dobbel så stor som førstemann - så det var litt mer å presse ut. Men heldigvis så hadde jeg verdens søteste og beste jordmor: jeg revnet ikke en mm en gang! TUSEN TAKK Dro hjem dagen etter fødselen og er nå hjemme medto små prinsesser og verdens beste mann som idag har vasket hele huset og lager nydelig middag til sin kone nå! SUKK! Fødestøv spres til dere som trenger det! Snart er det dere som forteller fantastiske fødselshistorier - og ligger der med etterlengtede babisser! LYKKE TIL!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå