Gå til innhold

angelsound, babywatcher eller babysound?


Dobbel Latte

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaring? Tenker på å kjøpe meg en av disse, aller helst brukt. Ser på finn.no at babywatcher er en god del dyrere. Noen som kan forklare forskjellen og/eller anbefale noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har babywatcher. Den er utrolig bra, og har alltid hørt hjertelyden så tidlig som rundt uke 10-11 :) Babywatcheren er nok bedre enn de to andre du nevner. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har angelsound og er veldig fornøyd :) litt vanskeligere å finne lyd tidlig i svangerskapet, men gir tydelig og fin lyd:) fant til og med lyden med denne når legen ikke fant med sitt doppler apperat :P og de selger den for 299 på teknikk magasinet, og brukes med bare vanlig alovera gele som fåes fks på rema ;) og dette er en lydforsterker, så den skal ikke være skadelig for babyen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en BabyWatcher og er kjempe fornøyd med den, er et lite display på den som viser hjerteslag/styrke :) Den er helt klart verdt pengene sine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som om både angelsound og babywatcher er bra, da. Kanskje jeg bare skal se an på finn.no hva som kommer for salg i Oslo-området, og så velge utifra det.

 

Tusen takk for svar, er så kjedelig å kjøpe katta i sekken :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...