Gå til innhold

Jeg vil gjerne SKRYTE litt av NAV jeg;)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har til nå ikke hatt noeen probleme rmed nav. Jeg skjønner det er til stor irritasjon for dere som ikke får det dere har krav på at de bruker lang behandlingstid, at saksbehandlere ikke har peiling på hav de holder på med osv... en jeg har også fått med meg at dette ikke gjelder i alle kommuner. Noen steder er nav eksemplariske oghar veldi kort behandlingstid osv..

 

Selv så søkte jeg om svangerskapspenger og fikk brev i posten 3 dager etter at jeg hadde søkt, søknaden var innvillget og ikke noe tull der, fikk pengen før jeg skulle også..

 

Etter at jeg var ferdig med permisjonen så var vikariatet mitt slutt og jeg søkte dermed dagpenger. Fikk igjen brev 3 dager etter at jeg hadde søkt, søknaden var innvilget. Daget etter at jeg hadde sendt inn meldekortet, fikk jeg lønnslippen fra nav (på mail) om hvor mye jeg skulle få og at pengene var satt inn på konto...Ikke noe rot i det hele tatt;)

 

Dette er nav karmøy og har hørt at dette er en av de beste kontorene i Norge;) Men det har vel med at Karmøy ikke er en veldig stor kommune...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er nok flere en meg som er arbeidsledig og jeg var vel neppe den enste gravide med rett på svangerskapspenger heller tenker jeg!

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et sted mellom 30-35 000 tenker jeg! Men det er myyye indusrti her å det var ganske høy ledighet her en stund da finanskrisen herjet som værst, men det gikk stort sett knirkfritt for seg på nav da også;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...