Gå til innhold

Jeg tror jeg har fått meg en husnisse. Ting forsvinner omtrennt daglig :p.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Nå har jeg leitet etter kommeboken min overalt, har ryddet det strøkent overalt, løftet på ting som omtrennt aldri har blitt løftet på, flyttet sofaen og sett under, åpnet alle skuffer og skap, kikket i alle rom, løftet på puter og pledd. Men lommeboken er ikke og finne. I bilen er den heller ikke, sett overalt under seter, inni hanskerommet, oppi poser osv. Blir helt sprø av hvor den kan ha gjemt seg. Kommer ikke på et eneste mulig gjemmested til.

 

Regdressen + regstøvlene til sønnen min har også sporløst forsvunnet. Jeg tok det med hjem fra bhg da ferien begynnte og hvor jeg har lagt det fra meg.. nei hvem vet.. Men nå har jeg måttet gått til innkjøp av nytt, noe som igrunn er utrolig surt.

 

Hvor er det nissen gjemmer seg mon tro.. for jeg har aldri sett han :P.

(eller kanskje det ikke finnes noe nisse, men at det kun er jeg som er kommet i tidlig ammetåke)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når han ikke er hos deg, er han her tenker jeg ;) Han stjeler sokkene våre, hvert fall en fra hvert par, og gjerne noen sko, både til store og små :) Men sender han gjerne tilbake om du savner han ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en her også! Det rareste er at av og til så hjelper det å spørre høyt om den som har tatt tingen kan legge det tilbake igjen eller vise meg hvor det er hen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...