Gå til innhold

JIPPIIII:D:D:D


Songbride ♥Jente-2009♥2011♥

Anbefalte innlegg

Kan nesten ikke tro at JEG ER GRAVID!!

Ble litt bekymret siden førstemann kom på 1.forsøk, og det ikke skjedde første gang vi prøvde igjen denne gang, men så satt den plutselig 4 dager før ventet mens!!!!

Har ikke fortalt pappan det enda, for er så glad at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg:D Vil ikke si det til han på telefon, men han er bortreist, vi skal dra til Skien og møte han på lørdag, men jeg kan ikke vente så lenge med å si det vel?? Hva syns dere??

Har litt lyst å gjøre litt utav det, lage et fint kort og kjøpe en bamse eller noe, hvordan fortalte dere det?

 

Nå gjør det INGENTING at jeg må på jobb i kveld!!

I'm so happy!

Så får vi bare håpe at den blir der inne, både mamma og søstera mi mistet nr.2, men vi kan ikke tenke negativt i hvert fall:)

Skjer det får vi bare prøve igjen, selv om det er trist..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Gratulerer! Jeg tok også test i dag (hehe, 2 faktisk) og begge er positive, svake streker dog, men det er også 2-3 dager før IKM. Jeg har allerede fortalt det til faren, han er bortreist i jobb, men jeg klarte ikke... Kunne ikke ringe, da han er opptatt, men sendte bilde av testen med forklraing og om han kunne ringe når han hadde tid. Og masse kyssetegn og "JIPPI" :)

Vi får håpe det sitter hos oss begge! Jeg tar iallefall en test igjen i morgen eller i helga :) Ender vel med at jeg tester hver eneste dag over helga, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...