Gå til innhold

Uææ, jeg skal på date i kveld!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Og begynner å frike sånn smålig ut. Tenk hvis jeg ikke kjenner han igjen (det er nesten to uker siden vi møttes, og jeg er heeelt elendig på å huske ansikter)? Tenk hvis han egentlig ikke er så kul som jeg trodde? Og hva skal jeg ha på meg??

 

Jeg har aldri vært på en date-date før, og etter tre år som singel kan jeg bare såvidt prate med menn, så det her er ukjent farvann. Hjelp, jeg får panikk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så spennende da :D Ta på deg en blanding av noe pent og noe cashualt(eller åssen det skrives), da ser han at du har forberedt deg, samtidig som du ikke har overpyntet deg :) Og hvis han ikke er noe særlig, så få en venninne til å ringe å be deg komme, for det har skjedd en krise :P Vanskelig å gjennomsku det mener jeg :P

 

Jeg brukte faktisk den en gang, fikk først meld av ei venninne, hun fortalte at hun hadde gjort det slutt med kjæresten, så jeg spurte om hun ville jeg skulle komme, tenkte det var en grei unnskyldning til å slippe unna,men hun sa nei, for hun var på vei bort. Men jeg sa nå likevel at hun ville jeg skulle komme, så jeg dro :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går helt sikkert kjempebra:-) Da jeg skulle treffe igjen min samboer etter å kun ha møttes en gang, skulle jeg møte ham på togstasjonen. Var dritnervøs og hadde drukket et par pils. Kjente ham nesten ikke igjen jeg heller:-O Men det gikk veldig bra, han ble med meg hjem og har vært her siden, hehe;-) Snart fem år siden:-)

 

Ta på deg noe du føler deg komfortabel med å gå i, men selvsagt noe litt fint. Ikke stæsj deg opp for å se bra ut om du ikke føler deg vel selv;-)

 

Lykke til!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var egentlig en veldig god idé! Kanskje jeg skal få en venninne til å ringe meg en times tid etter at vi har møttes, så jeg har en unnskyldning til å dra hvis han er helt dust. Haha.

 

Jeg tror muligens jeg må tråle klesskapet mitt igjen.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et glass vin er sikkert på sin plass før jeg går ja, å drikke seg til mot funker nesten alltid bra. Huff, jeg kjenner nervene blir verre for hver time som går, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nærmer seg nå:-) Ta deg et glass vin, hopp i dusjen og stell deg med godmusikk på høyttalerne:-)

 

KOS deg:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det gikk faktisk veldig bra! Han var mye kjekkere enn jeg husket, og vi hadde mye til felles :) Vi hadde det veldig gøy sammen, så det blir spennende fremover nå, håper jeg i hvert fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så moro!!

Veldig greit å ha kommet så bra igjennom den første daten!

Kult!!!

jeg skal på date til helgen også, så jeg trengte den historien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioi, så spennende, Isola! Du må nesten oppdatere, fortelle hvordan det går :)

 

Jeg fikk sms fra han tidligere i dag, og vi har avtalt å møtes igjen på søndag. Hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...