Gå til innhold

alternativ medisin for kronisk forkjølet. Noen tips?


Jeg har nå 2 sjefer i huset.

Anbefalte innlegg

Eller egentlig ikke forkjølet, men tett i ørene helst og øverst i nesen. Noen som har noe alternativ medisin som funker. Har gitt opp skole medisin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har du prøvd rinexin depot-tabletter - fåes hos legen. Er som nesespray i pilleform - og går da på alle slimhinner.

 

Ellers så er akupunktur helt glimrende for å få løst opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det vanlig å bli tett i ørene når enn er allergisk? Og skjønner ikke for hva. Er tett sommer som vinter og blitt avhengig av nesespray. Synes ikke de pillene som jeg får hos legen virker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tetthet i nesa fører ofte til tetthet i ørene. Jeg hadde bedt om en standard allergitesting hos fastlegen. Det kan være så enkelt som husstøvmidd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja får kankske gjøre det. Føler jeg ikke møter noen forståelse hos legen. Lei av å gå sånn. Takk for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er kronisk tett i nesen. Legene trodde det var bihuler. Så fikk jeg nesespray i tablettform uten at det hjalp, så fikk jeg kortisonspray som heller ikke hjalp.

 

Fikk omsider kranglet meg til en henvisning til øre, nese hals. (Jeg har ikke vært plaget med tetthet i ørene, men mye trykk i panna og dertil hodepine.)

Etter å ha vært hos spesialist på sykehuset så viste det seg at de må operere og det tre ulike ting i nesa.

 

Har du prøvd det meste så kanskje du skal prøve å komme deg til spesialist om du ikke har vært det? Bare for å utelukke.

 

Jeg har allergi også, men den kroniske tettheten kom ikke av det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ble avhengig av nesespray og dro til akupunktur. hun satt nåler med strøm:-P det funket. du blir verre i 2-3 dager etterpå, for så å bli mye bedre

 

ellers har du jo david sandoval som sverger at "the best of greens" skal hjelpe deg å bli kvitt bihulebetennelser, forkjølelse og allergier. raw food, spirulina og chlorella:-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...