Gå til innhold

Noen som vet ? Jeg har påvist celleforandringer på livmorhals. Og har den siste tiden hatt utallige blødninger, uten om mens.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Venter på svar fra legen. Leser på internett at dette er et alvorlighetstegn.. huff, vet man ikke skal lese på nett om alt mulig men jeg ble så bekymret.

 

Noen som har vært i lignende situasjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor gammel er du da? Hvis det kun er oppdaget celleforandringer så er jo dette oppdaget før det har utviklet seg til noen svulster? Anbefaler det å få snakket med legen din og kryssforhøre deg om alt du lurer på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cellefoandringer i livmorhalt må normalt følges opp av lege,men er foreløpig helt ufarlig. Dersom det utarter seg må du i verste fall utføre en konisiering.Du kan se på det som et forstadie til et forstadie til livmorhalskreft. en konisiering innebærer at de fjerner en liten del av livmorhalsen din. Dette er et lite dagkirurgisk inngrep normalt ikke har store konsekvenser. Dersom de fjerner mye kan det være at du har tilbøyelighet til å føde tidligere enn normalt. Jeg har utført en konisiering og gått ut to svangerskap uten problemer etter konisieringen. Sannsynligvis må du bare følges opp hos lege, uten at det skjer noe videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

går du på ppiller? de kan sørge for uregelmessig mens, gjorde hos meg...hos søstra mi var det en godartet cyste som forårsaket ekstra blødninger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...