Gå til innhold

skal til Egypt, Sharm El sheik i november.. noen som kan anbefale reisesalskap og hotell??? :)


Spente med nr 3 i vente...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Var der for noen år siden. Vi reiste med pyramidene. Vet ikke om de eksisterer ennå. Men om ving reiser dit, vil jeg anbefale det selskapet. Alt godt å si om dem.

Vi bodde på ett hotell som heter sharm reef som ligger noen km uten for sentrum. Hotellet var veldig fint, men all aktivitet foregikk på fransk og spansk da det var mest av de der. Hotellet hadde egne busser som fraktet oss til stranden/klippene.

Skulle jeg dratt dit igjen ville jeg valgt et hotell i eller med gå avstand til sentrum.

Jeg følte meg veldig utrygg i disse taxiene. Kjøre kulturen der er helt vill.

Egypt er et utrolig spennende land. Har dere mulighet, så spander på dere en fly tur opp til Kairo. Og Dahab MÅ dere få med dere. Ligger en times busstur fra Sharm. Men husk pass, er/var ihveretfall passkontroll på veien.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener vi reiste med Apollo, bodde på Dreams Vacation, nabo hotellet Beach Vacation (ikke helt sikker på det er rett navn) det var en smule finere og nærmere stranden. Men flott var det der uansett :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...