Gå til innhold

Hvor mye kaffe drikker dere gravide?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dagene mine består av kaffe og vann, fordi jeg er så kvalm at jeg ikke får i meg annet.

 

Drikker dessverre 3-4 kopper pr dag, men drikker aldri opp en hel kopp da den blir kald og jeg må slå den ut. Men det går dessverre myyyyye kaffe her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen kaffe, jeg mister lysta på det når jeg er gravid. Men drikker ikke så mye ellers heller. Drikker te da, men holder meg til en kopp for dag.

 

Cola drikker jeg et glass eller to av i helgene, holder meg unna de kunstige variantene og for å holde sukkerinntaket nede blir det derfor kun til kos i helgene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nja, blir vel en halv kopp med kaffe innimellom og litt Cola her og der..merker jeg er langt mindre hysterisk på den fronten med andremann..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har helt mistet lysten på kaffe, har kanskje drukket et par kopper de siste 10 ukene. Tar en kopp te i ny og ne, men det ikke liksom ikke greia for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forsøker holde meg til 2kopper om dagen, men er vi feks i besøk på ettermiddagen tar jeg en kopp kaffe, eller ett glass cola selv om jeg har drukket to kopper tidligere samme dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 22. Har fra jeg ble gravid ikke klart lukten/smaken av kaffe, før i går da jeg plutselig fikk lyst på en hjemmelaget cappuccino. Plutselig var "alt lukter stygt" perioden over for min del, et par uker etter at kvalmen endelig stoppet. Heldigvis! :) Vet ikke om jeg får lyst på det igjen, men en kopp må man ha lov til å unne seg. Ikke ble babyen hyper av det heller. Ellers blir det vel en kopp te pr dag, men ikke alle dager.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...