Gå til innhold

Dere som har flere barn! Har dere hatt ulike svangerskap?


KineMor ♥C&M&O♥

Anbefalte innlegg

Med nr.1 var jeg kjempekvalm og kastet opp til uke 20. Var da kvalm på morgen og kveld, midt på dagen var jeg i ok form.

 

Med nr.2 var jeg kvalm og uvel hele døgnet og sov veldig dårlig om natta. Kastet bare opp en gang og kvalmen gav seg i uke 11. Fikk bekkenløsning, ble sykemeldt fra jobb og gikk til fysioterapeut senere i svangerskapet.

 

Begge disse svangerskapene endte med jentebaby <3

 

Nå er jeg gravid med nr. 3 og merker ingenting! Det er riktignok tidlig enda, er i uke 6, men det er merkelig å ikke føle seg kvalm og slite med å få i seg mat.

 

Har du hatt forskjellige svangerskap? Ble det ulike kjønn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

To jenter, grisedårlig døgnet rundt de første 4.5 mnd, kvalmen startet rundt uke 6/7 begge gangene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt to svangerskap. Med første mann var jeg kvalm fra uke 5 og til uke 20. Kastet opp morgen, middag og kveld.

Med andre mann blev jeg litt uggen i uke 8 og kjente med litt små uggen men kastet ikke opp. Men jeg var mer plaget med kramper i leggen, hovne bein og tretthet.

 

Det var to helt forskjellige svangerskap og jeg har 2 gutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter mitt 5. barn og har hatt helt like svangerskap. Bortsett fra at jeg har vert veldig hormonell med jentene:-)

Har 3 jenter og en gutt (vet ikke hva jeg bærer nå)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. gang var jeg i kjempe form. Ikke kvalm. Hadde en del halsbrann og jeg samlet MYE vann allerede fra før jeg visste at jeg var gravid. Det var en gutt.

 

2. gang var jeg sykt kvalm de første 13 ukene. Hadde skikkelig uren hud (noe jeg aldri noen gang har hatt før). Hadde ikke noe vann i kroppen selv om jeg gikk høygravid på sommeren. Det var ei jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var litt småkveld på morran i starten da jeg venta nr 1, men det ga seg fort og formen var bra resten av svangerskapet. Sleit ikke med huda heller, men frikk strekkmerker på slutten sånn som med de andre, fikk da en gutt. Med jentene sleit jeg veldig, mye kvalm, hudproblemer og bekkenløsning.

Så vil si det var en viss forskjell, men kan være tilfeldigheter også .-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1.mann: Ingen plager egentlig! Litt vondt i bekkenet og vann i kroppen de 2 siste månedene. Det ble ei jente:)¨

 

2.mann: Kvalm og kastet opp daglig fra ca uke 5-6 til ca uke 20. Ganske plaget med bekkenet, og trøtt hele svangerskapet. Ble jente.

 

3.mann: Kvalm og kastet opp fra uke 5-6 til uke 21. Fortsatt litt plaget med kvalme, og kaster opp 2-3 dager i uka (er i uke 25 nå). Metallsmak i munnen i starten. Mye halsbrann nå, og leggkramper, det har jeg aldri hatt før. Bekkenet begynner også å bli ganske vondt:(

Vet ikke kjønn enda:)

Så ganske forskjellige svangerskap her:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...