meg & to små vampyrer Skrevet 26. august 2010 #1 Skrevet 26. august 2010 Du er grafisk designer, sant? Har du sett at lillevinkelsko trenger ekstrahjelp som er det?
Monajenten Skrevet 26. august 2010 #2 Skrevet 26. august 2010 Takk for tips! Det har jeg ikke sett:-) Står at man helst bør jobbe på kontoret i Oslo da, men det skader ikke å sende søknad!! Tusen takk:-)
meg & to små vampyrer Skrevet 26. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 26. august 2010 Ok, leste ikke hele utlysningen... Beklager det. Men du kan jo høre med de? Lykke til!
Monajenten Skrevet 26. august 2010 #4 Skrevet 26. august 2010 Haha, leste det tydeligvis ikke godt nok jeg heller!! "Det er fleksibelt hvor arbeidet utføres, om ønskelig kan det skje på vårt kontor på Etterstad i Oslo. Tiltredelse snarest." Ergo kan jeg jo jobbe hjemmefra!! Tusen tusen takk for link, jeg sjekker finn og nav hver dag, men denne lå jo ikke på noen av stedene.
meg & to små vampyrer Skrevet 26. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 26. august 2010 Flaks at du kjenner til folk som er skogale da vet du, he he:P
Monajenten Skrevet 26. august 2010 #6 Skrevet 26. august 2010 Hihi ja, tusen takk igjen:-) Skal sette meg ned i kveld og lage arbeidsprøver:-D *krysser fingrene*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå