Gå til innhold

baby på 11,5 mnd, logisk å tro at den trenger en reimadress i str 74? HUn var vel 68 cm på 6 mnd kontroll tror jeg, 80 blir vel stort igjen?


Lovemelikeyoudo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sønnen min er 8 1/2 mnd og han har str 80 i sin reima dress (det er vinterdress da..)Han var 74 cm nå på 8 mnd kontroll.

Hvis det er vinterdress du skal ha ville jeg godt for en 80, men du kan jo ta med og prøve..Greit de ikke er altfor store heller:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde str.80 i Reima tec vinterdress til eldste første vinteren hennes. Hun ble 1 år i slutten av november, ca samme tid som snøen kom, og da var dressen litt stor, men utpå vinteren satt den fint. 74 hadde blitt for lite. Hun var ganske gjennomsnittlig i størrelsen. Jeg har kjøpt Troll str.74 til yngste mi som blir 1 år i slutten av januar, men hun kommer sikkert til å bruke storesøsters gamle str.80 Reima litt utpå vinteren.

 

Tror jeg ville satset på str.80, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i samme situasjon som deg, og valgte en i str 74. Selger sa at de var store i str, så da satser jeg på at det holder. Mi jente var 64 cm på 5 månederskontrollen, men var bare 46 når hun ble født og bruker fremdeles en del tøy i str 62. Det er helt pyton å ha for stor dress når de er så små og knapt klarer å bevege seg. Jeg har en annen dress fra storesøster som jeg kan bruke når Reimaen blir for liten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reima er jo veldig store i størrelsen. Jenta mi brukte str 80 fra 1 år til hun var 2,5. Så den var ganske stor i begynnelsen ja, men det var ikke noe problem å bruke det fordet, siden den er så myk og god..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mest sansynlig er ikke babyen større en 7 mndr siden hun oppgir målene fra 6 mndrskontrollen, da hjelper det lite å måle, lille sprelle;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...