Gå til innhold

Shoppe shoppe shoppe!


Ellie78 og lille Mini

Anbefalte innlegg

Jeg har jo gooood til hjemme med mini på 3 mnd og må si at jeg er veldig god på shoppe klær til henne hele tiden...shopper masse på nettet og hvis jeg er en liten tur i byen så kommer jeg alltid hjem med nye klær til henne. Sliter allerede med å rekke å bruke alt og prøver å sortere etter størrelser. Men det er jo SÅÅÅÅ mye fint der ute til henne! :) Sambo er en smule oppgitt og mener vi kunne startet butikk men jeg klarer ikke la være når jeg ser noe som er såååå fint :S

Fikk besøk av litt fjern slekt for litt siden, og de hadde rådført seg med min bestemor ang hva jeg kunne trenge til Mini, så de hadde endt opp med å kjøpe junior dyne og pute! Bestemor mente at jeg tydeligvis hadde rukket å skaffe meg alt hun trenger frem til 6års alderen :S

Flere som har det sånn???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Signerer denne..

 

Her mangler ikke barna noen verdens ting nei! Kjøper noe til alle tenkelige anledninger.. Tihi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men nå har jeg gitt meg selv forbud mot å kjøpe til han minste..Jeg gikk gjennom skuffen hans og talte 20 bukser og 15 strømpiser...det er jo kanskje ikke helt nødvendig.Han arver jo masse av storebror så hadde sikkert holdt med det han arver, men jeg har heller ikke klart la være kjøpe...:)

 

men nå skal jeg ikke kjøpe noe hvis han virkelig ikke trenger..Det eneste han MÅ ha er noen ullpysjer og det er så kjedelig kjøpe likevel så det kan han ønske seg ti lbursdag...

 

Men det er jo litt kjipt for har virkelig ingenting å ønske meg til han. Han har nok klær og leker siden det bare er par år mellom han og storebror..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, her har vi bare 4 bukser til minste og 3 strømpebukser. Litt lite, men vi klarer oss jo.

 

Men må si at jeg håper jeg aldri kjøper sååå mye klær til de selv om vi kanskje får bedre råd etter hvert. Man får jo ikke brukt alt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, jeg ble ganske flau faktisk. Men det var med joggedresser, 2 av de var litt sånne penbukser og 3 hele innedresser.

Men er altfor mye!!Men mesteparten er etter han eldste, så kjøper ikke såå mye til han minste..Og fra nå blir det ingenting!!!!Og uansett hvor kjipt sambo syns det er skal jeg ønske meg penger til han til nursdag og jul(han har bursdag rett før jul..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

gullgutta: jeg skjønner jo at det er gøy med fine barneklær altså:)

 

Men jeg syns det er litt trist å kjøpe veldig mye mer enn man kan bruke. Det blir litt sløsing.

 

Samtidig vet jeg ikke hvordan jeg selv hadde oppført meg om jeg hadde penger. Men jeg håper jeg klarer å være bevisst forbruker om jeg får inntekt også. He he:) Intensjonene er på plass hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tørr ikke telle hva som er i skuffene...ups...

 

Men må være en førstegangsgreie. Når jeg gikk gravid så var jeg såå fornuftig med tanke på klær og hvor lite de kunne brukes før de vokste ut av de og tenkte at jeg skulle HVERTFALL ikke bli en sånn som kjøper alt! Men jaggu ble det annerledes etterpå..tralalala. :)

 

Jeg klipper ikke lapper av lenger, tenkte at jeg kan gi bort i gave evt de jeg ikke får brukt. Kjenner så mange som er gravid med jenter for tiden og kan jo gi som barselgave :) blir hvertfall supersøte klær :P

 

Nytter ikke å shoppe noe til meg, siden jeg ikke har fått tilbake "gamle kroppen "enda... sukk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...