Gå til innhold

Whirlpool vaskemaskin symboler??? HJELP!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Dagens platinablonde spørsmål:

 

Hvordan ser kortprogram symbolet ut, eller hvilket nummer må jeg sette maskinen på? Helt vanlig normal vaske er nr 4... (maskinen er rundt 5 år gammel)

 

Huff, skal jeg farge håret til helgen tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hihihi... Har ikke whirlpool, men hos meg så er det ei stoppeklokke... Har du noe sånn??

 

..hihi...damer altså!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes ei side på nett der du kan hente ned bruksanvisningen for de fleste elektriske produkter. Skriv inn nummeret på maskina di i google, så dukker den nok opp;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har ikke det heller skjønner du!! Svigermor har en slik stoppeklokke på sin maskin men hu har zanussi eller noe slikt tror jeg!!

 

Hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nesten dytte litt jeg...

 

Fant ikke noen brukermanual til den heller. Fant en, men da måtte jeg betale :-S

 

Den heter "Whirlpool AWM 5130".

 

Har liksom ikke hatt behov for hurtigprogram før heller, men etter jeg fikk barn for 6mnd siden har jeg savnet det!! Greit å kunne vaske et par bodyer på hurtigprogrammet bare liksom!

 

Hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har sjekket der. Problemet er bare at jeg mangler informasjon om hvordan jeg setter på kortprogram, hvordan det symbolet ser ut. I bruksanvisningen jeg får lastet ned fra deres side står: Sett på kort program (se hurtigpreferanse). Altså jeg finner det ikke fordi den "hurtiggreia" som de viser til er ikke med i nedlastningen.

 

Virker ikke som det skal være meningen at man skal finne ut av det nei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...