Gå til innhold

Tok akkurat test...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Tok akkurat en graviditetstest fra Billigetester.com. Jeg venter mens til helgen. Fikk en svak,svak strek og en vanlig sterk strek. Betyr dette det jeg håper og tror....????? Er hjemme alene, tør ikke ringe og skrike før jeg får med meg fler på "laget".... Hjelp fort, dette er uholdbart!!!

PS, det var heller ikke morgenurin jeg testet med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Svak test er positiv test...

 

Men for å være heelt sikker så ta en til på morgenurin eller kjøpe en clearblue digital!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En strek kommer IKKE opp uten at der er hcg i urinen, så du ER gravid.. ;))

 

 

Ulempen med å teste før ikm er jo at det KAN være kjemisk, og det er ikke så gøy gitt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er gravid, det tør jeg påstå. Opplevde det samme selv, testet noen dager før IKM. Fikk en nydelig gutt :-)

 

MEN, det er ennå tidlig, så det du må krysse fingrene for er at spiren sitter. Det passer uansett med et lite GRATTIS!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjemisk betyr at egget såvidt fester seg og at det derfor kommer HcG i blodet, men at det støtes ut så og si med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVA er vitsen med å teste så tidlig, og så gå rundt og være usikker etterpå likevel? Fatter det ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først må jeg si at jeg testet fordi jeg fikk en følelse og vi ØNSKER oss et barn. Så må jeg innrømme at jeg kjørte på apotektet og kjøpte dyr test, og den var ennå klarere i streken enn billigtesten. Nå har jeg tro på det også, tester igjen i løpet av helga :) JIPPI . HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får bare håpe det ikke er kjemisk graviditet da.... sukk... Hvor mange dager bør det gå før jeg kan være sikker på at det IKKE er det? At jeg virkelig ER gravid? HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At mensen ikke kommer er det sikreste tegnet..., men tenker det går bra!! Ingen garantier i livet uansett.. ;))

Grattis!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...