Gå til innhold

Er dette noe å ta opp med bhg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går fikk jeg en tlf fra bhg hvor de spurte meg om sønnen min var blitt hentet !

De hadde ikke registrert at mannen min hadde hentet han for 30 min siden .

De hadde oppdaget at sønnen min var borte,lett etter han og når de ikke hadde funnet han ,ringt til min søster (ved en feil ,hun står som kontaktperson når de ikke får tak i meg eller mannen)før de ringte meg .

Jeg syns det er litt drøyt at det tar ca 20 min før de oppdager at han er borte og at de ikke registerer at noen henter han ...

Hva syns dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette må du ta opp med din mann. Hvorfor plukket han bare opp barnet uten å gi beskjed?

Jeg har jobbet i bhg og dette skjer faktisk oftere enn man tror. Fedre som bare plukker med seg barnet uten å si ifra. Når noe slikt skjer så er man på nippet til å ringe politi med kidnappingmelding.

Vi teller opp barna hvert 10 min. Så tar det tid å finne lete i området, finne kontaktpersoner, ringe rundt osv. Så 20 min er ikke så mye ,selv om det skal gå på 15min.

Ville nå ringt bhg og bedd om unnskyldning.

Om barnet ble hentet og det er dårlig kommunikasjon mellom de ansatte må du ha et møte med styrer.

Skrevet

Ser at dette har blitt postet 2 ganger nå ,trodde ikke det første gikk igjenom og at jeg har skrevet 25 min her og 30 min i det andre .

Det var ca 25- 30 min fra han ble hentet til de ringte .Bare sånn at det ikke blir en stor sak ut av det .hehe.

HI

Skrevet

Min man hilste på avd leder men hun var så opptatt at hun ikke registrerte det .Han vinket til henne og trodde at hun så det .

HI

Skrevet

Det var opp til din mann å forsikre seg om de fikk det skikkelig med seg.Vi snakker alltid med bhg personalet før vi drar.

Om vi bare sier nå henter vi.....Så vi vet de har fått det med seg.

20-30 min er lenge.Jeg vet ikke hvilke rutiner din bhg har på å telle over barna.

Skrevet

Skjønner at du henger inne på dette forumet ja, HI! En av de mest hysteriske dibberne av oss alle! Her ligger vel feilen hos far, som 'trodde' at de så han vinke.. En prater faktisk med de som jobber i barnehagen når en henter barna sine. Venter til en ansatt er ledig, og spørr om hvordan det har gått med den lille i barnehagen! Det er iallefall fast prosedyre i barnehagen jeg har datra mi i!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...