Gå til innhold

Hvordan har dere det idag da jenter?


Carina har to små gull

Anbefalte innlegg

Idag er jeg 6+3. Foreløbig så langt har jeg det supert. Ikke store pagene så langt. Får en kvalmebølge innover meg til tider, men den er kortvarig. Nå skal jeg ut å kose meg i sola :) Får som regel alle symtomene på kveldstid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Misunnelig på den sola di, kjenner jeg:-) Her er formen god, 5+2 og i strålende humør og form. Men av en eller annen grunn sliter jeg måed å sove! har aldri gjort det under svangerskap før, da har jeg alltid sovet som et helt ved enhver anledning, men ikke nå. Selv om jeg er trøtt! Begynner så smått å glede meg og skjønne hva som skjer, men det er fortsatt tidlige dager, da... Like fullt: Dette kan være siste gang, så la oss nyte det, til og med den småugne kvalmen som sniker seg på innimellom:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8+0 idag og startet dagen kl 4 i natt med full spying! Herlig! Kvalmen og spyinga vedvarte frem til ca 18:00, men NÅ er formen fin. HURRA!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det veldig bra faktisk :-) KNapt noen symptomer å spore..kun litt vondt i korsrygg og litt stikninger i livmor innimellom..ikke noe mer enn mildt ubehag eller knapt det. Nå er jeg akkurat 6 uker og sist gang ble jeg kvalm når jeg var 6+3 /6+4 dager ca så da har jeg vel noen dager igjen da :-P off neeeeei..vil ikke!! Håper jeg slipper. Og dere som er kvalme- hvil hvil hvil og få frisk luft..for all del ikke slit dere ut men skaff dere sykemelding..som ei anna skrev her et sted..ingen som takker deg etterpå hvis du "holder ut" uansett :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viser til det du skrev mht det å skaffe seg sykemelding.... jeg er en person som alltid har vært pliktsom og føler at jeg snylter samfunnet dersom jeg går på sykemelding. ( har post traumatisk stress som gjør at jeg normalt stresser mer en andre personer) Jeg sliter litt med hva jeg skal gjøre; her er symptomene mine:

 

* kvalmen hver morgen + gjevlig utover dagen ( har dessverre blitt verre for hver dag, men jeg har ikke oppkast bare brekninger)

* Brekkninger etter jeg har spist

* Tørst hele tiden

* Går på toalettet hele tiden

* Svingninger i temperaturen min ( noen ganger er jeg veldig varm, andre ganger er jeg veldig kald)

* trøtt

* sliten i korsryggen

*trenger mer mat (blir ikke lengre mett på samme mengde mat som tidligere trenger f.eks et eple..)

 

En person sa til meg at jeg må tenke på barnet og ikke meg selv og de har jo hjelpt en del på vei. Men hvordan takler dere det og jobb???

 

(Jeg skal på min første svangerskapskontroll fredag 3 sep.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...