Anonym bruker Skrevet 26. august 2010 #1 Skrevet 26. august 2010 Hei, er det noen snille damer her som kan gir meg tips hvordan man vasker persinner på en fort og effektiv måte?
Anonym bruker Skrevet 26. august 2010 #2 Skrevet 26. august 2010 Om du mener persienner, så synes jeg den enkleste måten for å få de helt rene på er med dusjen. Vi henger de på en stang i dusjen og spyler de. Synes at når vi tørker med klut eller sånn persienne-rengjører så flytter man bare på støvet.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2010 #3 Skrevet 26. august 2010 Ingen dum ide!! Kan mann gjøre det med tre persienner også, eller vill de bli ødelagte? Ikke HI
Anonym bruker Skrevet 26. august 2010 #4 Skrevet 26. august 2010 Søren døtte, for en god idé!! At jeg ikke har kommet på det da! Takk for tips! (ikke HI dette heller..)
Anonym bruker Skrevet 26. august 2010 #5 Skrevet 26. august 2010 tusen takk for svar:) flere med gode ideer? Hilsen HI
Anonym bruker Skrevet 26. august 2010 #6 Skrevet 26. august 2010 jif støvmopp funker utmarket =) Min persienne er nesten to meter bred, og får den ikke inn i dusjen =)
Anonym bruker Skrevet 26. august 2010 #7 Skrevet 26. august 2010 Hehe, ser problemet der. : Vi fikk heller ikke de største inn i dusjen der vi bodde før. Brukte sånn duster eller hva det heter på de. Moren min dusjer både trepersiennene og sånne bambus(?) rullegardiner. Hun dusjer de og tørker dem kjapt med håndduk. De er ikke blitt ødelagt. Hilsen hun med dusjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå