Anonym bruker Skrevet 26. august 2010 #1 Skrevet 26. august 2010 Vil gjerne høre deres erfaringer! - Var det enkelt å lære seg? - Føler dere at dere er ferdige med en treningsøkt etter 30-60min? - Gikk dere ned? evt hvor mye og etter hvor lang tid?? Jeg har MANGE kg jeg jeg gjerne skulle ha sagt adjø til for godt....
Anonym bruker Skrevet 26. august 2010 #2 Skrevet 26. august 2010 jeg har prøvd zumba på treningssenter, det er kjempe morro, men tror det egner seg best som oppvarming? ble sliten og lemster de første gangene da. å kommer jo helt ann på hvor mye du bruker det. der jeg var, var det zumpa i 50 min, men følte jeg måtte ha litt styrke trening etterpå, men så var det bare 2-3 ganger i uken da!
Anonym bruker Skrevet 26. august 2010 #3 Skrevet 26. august 2010 Nå er jeg en meget utrent person for øyeblikket da.. Trente ifjor (svømming), men under graviditet og i tiden etterpå så har det blitt lite.... Tenkte jeg kanskje skulle trene zomba halve uka og 1 time på elipse resten av uka?? går ca 45 min tur hver dag bortsett fra dette. Hi
Anonym bruker Skrevet 26. august 2010 #4 Skrevet 26. august 2010 Det er med en egen DVD som bryter ned trinnene til deg slik at du lærer dem fortere. Ellers så synes jeg ikke det er så veldig tungt akkurat, enig med Anonym over her at man bør trene styrke utenom, men det er mye bevegelse, så man blir svett etter 30-50 minutter ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå