Anonym bruker Skrevet 26. august 2010 #1 Skrevet 26. august 2010 Det er ingen (som jeg har hørt om) single uten barn som drømmer om å møte en mann med barn. Man kan leve med det, godta det osv, men synes neppe det er det beste alternativet. Men, hvordan er det med dere alenemødre? Ønsker dere også helst å møte en mann uten barn? Eller er det mer ønskelig med barn, slik at han også forstår din situasjon?
Anonym bruker Skrevet 26. august 2010 #2 Skrevet 26. august 2010 Jeg ønsket å møte en mann som hadde barn før. Dette fordi jeg ikke trodde jeg kunne bli gravid selv.. (nå har jeg fått barn likevel, men har fortsatt ingenting i mot at en ny fyr har barn i fra før) Det går egentlig for det samme:)
Anonym bruker Skrevet 26. august 2010 #3 Skrevet 26. august 2010 Jeg vil absolutt treffe en mann med barn. Jeg ville vært veldig skeptisk og vet ikke om jeg hadde turt å bli sammen med en uten barn. Dessuten syntes jeg det er litt usexy med menn på min alder som ikke har barn. Jeg er 38 år. Jeg håper mannen jeg treffer har mer en 1 barn, kan godt ha opp til 4, men kanskje helst 2-3. Han kan godt ha barn med flere damer. Det er mindre usexy en ikke å ha funnet en dame som vil formere seg med han. Er du nærmere 40 eller over og enda ikke hatt en seriøst nok forhold eller endt opp med barn, tenker jeg han ikke er noe for meg. Barna kan godt være små, eller de kan være tennåringer. Helst ikke enebarn.....og helst ikke tennårings jenter, men bedre en uten barn. Historien bak hvorfor han har barn med flere er oså litt viktig, hvis han har barn med mer en 1 dame. Hadde jeg vært yngre og barnløs, ville jeg ikke blitt sammen med en med barn. Jeg har 4..barn...så det er derfor jeg vil treffe en med flere barn. Han vil skjønne mine prioriteringer og jeg vil skjønne hans.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2010 #4 Skrevet 26. august 2010 Jeg tenkte ikke noe på om mannen jeg evt traff hadde barn eller ei. Jeg hadde barn, og så ikke noe hinder i det. Men jeg var klar på at jeg ikke skulle ha flere barn. Så det var kjekt mannen jeg traff hadde barn, og var også klar på å ikke få flere barn. nå gleder vi oss til barnebarn som kommer i fremtden. Jeg var sammen med en mann som hadde barn før jeg fikk barn, hadde ting fungert så hadde det vært supert. Men jeg hadde nok da ikke ville ha barn, jeg har aldri hatt ett stort ønske om barn. (barn ville jeg ha, men ikke egen produserte. fosterforeldre er noe jeg har alltid hatt lyst ti å være)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå