Anonym bruker Skrevet 26. august 2010 #1 Skrevet 26. august 2010 ..en liten stund ihvertfall... Av og til har jeg bare lyst å ta barnevognen og løpe gjennom en folkemengde og se folkene bli dyttet over ende.. Jeg blir så forbanna frustrert og må bare få det ut! Og for guds skyld, ikke se rart på meg når jeg står i heisen med vogn og du(og dine 3 venner) med friske bein ikke får plass. Det ER faktisk raskere å ta rulletrappen!! (jada jada, noen kan selvfølgelig ha behov for heis selv om de ser tipptopp ut, men la oss nå ikke henge oss opp i detaljer)
Anonym bruker Skrevet 26. august 2010 #3 Skrevet 26. august 2010 Nej jeg blir og litt iritert når ungommene fyller opp heisene å dær sto jeg med barnevogna å ventet og ventet..
Anonym bruker Skrevet 26. august 2010 #4 Skrevet 26. august 2010 Jeg har barnevogn, du har vikeplikt!!
Anonym bruker Skrevet 26. august 2010 #5 Skrevet 26. august 2010 JA,for pokker! Jeg har vurdert å sette spisse, lange pigger på vogna or å bli kvitt disse som tror jeg skal løfte barnevogna unna veien for dem... Men de fleste uten barn banner over de forferdelige menneskene som går ute med barnevogn. Tar jo deres plass stakkars. Vu burde holde oss hjemme med barna til de er 19 år så de slipper å bli plaget, stakkar...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå