Anonym bruker Skrevet 26. august 2010 #1 Skrevet 26. august 2010 ..ei bestevenninne som er 10 år yngre? Han er samboer og pappa, hun har nylig fått barn.. Men, jeg synes nå det er litt kleint jeg da...
Anonym bruker Skrevet 26. august 2010 #2 Skrevet 26. august 2010 Jeg er selv gift, mor og har en mannlig bestevenn utenom min mann, ingenting kleint i det.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2010 #3 Skrevet 26. august 2010 Tenker egentlig ikke noe spesielt.. skulle jeg det egentlig? Jeg skjønner ikke enkelte kvinnfolk reagerer så sterkt på at noen har venner av motsatt kjønn.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2010 #4 Skrevet 26. august 2010 Det kommer an p mange ting. Har de nettopp blitt kjent og bestemt seg for å bli bestevenner er det jo litt kleint, men har de kjent hverandre lenge er det ikke så rart. Jeg synes egentlig at det er flott at mennesker har gode venner. Gode vennskap er gull verdt, uansett kjønn, alder og livssituasjon.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2010 #6 Skrevet 26. august 2010 Dib er moderne. Jeg og mannen min er nok litt gammeldags. Min mann pleier ikke nære vennskap lenger med damer og omvendt. Ingen av oss er sjalu. Men du verden så mye drit!! vi har vært vitne til blant venner som har åpne forhold med svært løse grenser. Som weekendtur med kamerat når du har mann hjemme osv. Vi er i begynnelsen av 30-årene og har en enorm omgangskrets siden vi har vært sammen i 11 år og er veldig sosiale.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2010 #7 Skrevet 26. august 2010 Vel... nå har vel du observert noe som så abslutt ikke er normalt, uansett hvor moderne samfunnet er... Så du er vel ikke for gammel for DIB, du er vel bare litt uheldig med akkurat det bekjentskapet.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2010 #8 Skrevet 26. august 2010 Jeg lurer nesten på om det er meg HI snakker om... Har en mannlig bestevenn som er ca 10 år eldre, gift, barn etc... Vi har vært veldig tette i snart fem år og på den tiden har jeg fått to barn med min partner... Det er mange som reagerer på det, og jeg forstår hvorfor. Det vi har sammen er på en måte ikke helt stuerent, for vi må ta veldig hensyn ift våre partnere for å unngå sjalusi og kjipe følelser... Men vi har en fantastisk kjemi og er helt avhengige av hverandre... Hadde ting vært annerledes i livet vårt da vi ble kjent hadde vi nok blitt kjærester, men sånn verken er eller var det og da har vi funnet en balanse som går an å leve med... Men jeg skjønner at folk reagerer...
Anonym bruker Skrevet 26. august 2010 #9 Skrevet 26. august 2010 Det du beskriver her, om hvordan dere nok hadde blitt kjærester under andre omstendigheter, at dere er avhengige av hverandre osv. Det er faktisk motbydelig. Jeg er helt for venner av motsatt kjønn men det du beskriver er så grunnsettende respektløst overfor deres respektive partnere at det eneste anstendige hadde vært å bryte forholdene dere er i, eller kutte kontakten tvert. Makan.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2010 #10 Skrevet 26. august 2010 Jeg har en bestevenn som er mer enn 10år eldre enn meg, som er mann. Jeg ser ikke noe rart i det, det gjør heller ikke min mann, hans kone eller mine barn. Han er på alder med min mann, noen syns jo det er rart jeg har en mann som er 11år eldre enn meg. Så noen syns allid noe er rart, så lenge de ikke er dem selv.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2010 #11 Skrevet 26. august 2010 Det var litt godt å se at det ikke bare var meg, da :-) Selv om jeg forstår at andre synes det er rart, så er det litt ekkelt å tenke på at noen mener at det er respektløst overfor min mann og mine barn... for jeg ville ikke ofret eller byttet ut dem for noenting i denne verden og tror jo virkelig at mitt vennskap med denne mannen ikke er til noen belastning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå