Anonym bruker Skrevet 26. august 2010 #1 Skrevet 26. august 2010 Kjøpte todelt til 1-klassingen i fjor. Men hun vil ha dress i år, i 2-klasse. Redd hun finner ut at den er teit før den er for liten.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2010 #2 Skrevet 26. august 2010 Vi har en 2 klassing, 4 klassing og en 8 klassing som alle vil ha hel dress. Hu eldste har hatt to-delt i noen år men i fjor måtte vi kjøpe dress til henne. Så i år blir det begge deler på alle tenker jeg. Har unger som leker ute hele vinteren, så vi trenger skift. 2 klassingen hadde sin dress hengende på skolen i fjor, 4 klassingen sin hadde på seg sin når hun dro om morran (hun lekte i alle snøhauger som var før hun kom til skolen) På skolen er det små og store som har hele dresser. Og jeg vil tro det kommer litt ann på aktivitetsnivået også. Og hva de syns er enklest å kle på seg. Mine barn syns det er enkelt å ta på dressen, også trenger de ikke ha like mye under som de andre må. Så vi er 6stk i huset her og alle har dress. Jeg gleder meg til snøen kommer allerede.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå