Anonym bruker Skrevet 26. august 2010 #1 Skrevet 26. august 2010 Jeg vil ikke fortelle til NOEN at jeg er gravid før jeg er rundt 12. uke. Er 6+1 i dag, og har veldig lyst på tidlig privat ul for å se at alt står bra til der inne. Så i går fikk jeg samboeren min til å ringe et legesenter i byen for å sjekke om de utførte private ul`er... Han var på jobb og hadde telefonen på øret mens han holdt på med noe. Samtalen gikk slik : "Haaallo" "Hei, er det ******* legesenter?" "Ja, det er det" "ja, du, jeg lurte på om dere drev med Privat UL for gravide jeg" Så gikk det noen sekunder før det svarte i den andre enden : "Øøøh, hehe, dette er ******." (Gamle sjefen til sambo) Hehe tror samboeren min ble ganske flau. Når han skulle fortelle det til meg senere på dagen så begynte han med "duuu, du må ikke bli sint nå, meen" hahah.. Var jo ikke "snilt" av gamle-sjefen og si ja, men kan jo ikke annet enn å le da! hehe Jaja, slik kan det gå
Anonym bruker Skrevet 26. august 2010 #2 Skrevet 26. august 2010 Haha, godt å se at det ikke bare er jeg som har problemer med å tenke på en ting og trykke noe annet ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå