Anonym bruker Skrevet 26. august 2010 #1 Skrevet 26. august 2010 Er det noen her som skjønner seg på dem? Hvordan fungerer tankegangen dems? Jeg tror den er veldig enkel i forhold til oss kvinner. Vi analyserer alt og tenker for mye. Hva mener dere? Dette er en tråd for morro skyld
Anonym bruker Skrevet 26. august 2010 #2 Skrevet 26. august 2010 Vi er veldig enkel.. bare vis at dere bryr dere om oss og setter pris på oss, så er vi glade! Løgn, oversminke og facebooknerding liker vi ikke
Anonym bruker Skrevet 26. august 2010 #3 Skrevet 26. august 2010 Jeg tror mannfolk er like forskjellige som kvinnfolk og jeg tror nesten alle problemer mellom kvinner og menn kan løses ved å si hva som plager en akkurat idet problemet oppstår og ikke spare opp slik at det blir en "du gjør alltid" eller " du gjør aldri" diskusjon...
Anonym bruker Skrevet 26. august 2010 #4 Skrevet 26. august 2010 Menn er dyriske, mest lik hunder. På godt og vondt. De er underholdende, logrer, griser litt ja, ødelegger ting, spiser det de får, leker med barne, vokter sine ting (fjernkontrollen) og har et høyt ønske om å parre seg i øst og vest.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2010 #5 Skrevet 26. august 2010 Mannfolk går sjelden og grubler og overtenker ting... Så når dama er sur som ei pissepotte, men sier at det ikke er noe, så kan en mann faktisk ta det for god fisk! (og hvorfor skulle han ikke det??) Dette er vel en av de grunnleggende forskjellene mellom menn og kvinner som gjør at forhold ofte blir kompliserte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå