emil06 Skrevet 26. august 2010 #1 Skrevet 26. august 2010 må man da ta gu og sjekke pupper og alt det der som man gjorde med nr 1 ??
GogJSpentNå Skrevet 26. august 2010 #2 Skrevet 26. august 2010 Dem har tatt gu på meg men ikke sjekket puppende enda. Jeg er 9+7 med nr 2.
charlotte,b Skrevet 26. august 2010 #3 Skrevet 26. august 2010 Jeg måtte ikke dette, men så er det bare 22 mnd mellom dem også. Så alt var jo sjekket etter fødselen med 1. mann bare noen mnd før. Lykke til.
flypapir Skrevet 26. august 2010 #5 Skrevet 26. august 2010 Ja, jeg måtte gjøre begge deler igjen da jeg var gravid med nr. 2. Idag skal jeg på første kontroll med nr.3 og regner med å måtte gjøre det samme igjen (med unntak av gu siden jeg tok det for bare et par mnd siden).. Puppe-sjekk er for å sjekke om de finner klumper eller annen som ikke hører hjemme der. Er jo ikke alle som er like flinke til å gjøre slik selv (inkludert meg selv), så jeg er i grunn glad noen sjekker
*Lissi* Skrevet 26. august 2010 #6 Skrevet 26. august 2010 Sjekke puppene gjorde de kun da jeg ventet nummer 1 (venter nummer 5 nå) Gu har vel de fleste sluttet med fortalte legen min meg. Jeg tok en siden legen ville ta celleprøve.
Babyønske �� Skrevet 26. august 2010 #7 Skrevet 26. august 2010 Gjorde ingen av delene med nr 1, har ikke vært hos legen enda denne gangen. Men sånt er da ikke rutine å gjøre lenger? Det ble hvertfall sagt sist jeg var gravid. Så jeg regner ikke med at det blir gjort nå heller.
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 26. august 2010 #8 Skrevet 26. august 2010 Ingenting av dette ble gjort da jeg var gravid med nr 1. Ikke rutine med GU lenger, og undersøkelse av brystene har vel aldri vært rutine, men selvfølgelig ikke dumt å gjøre. Så regner ikke med at noe av dette er nødvendig nå heller. Eneste grunn til GU må vel være hvis det er 3 år siden forrige celleprøve eller det er grunn til å teste for infeksjoner.
MammaTilToTette + spire Skrevet 26. august 2010 #9 Skrevet 26. august 2010 Jeg har hverken tatt GU eller sjekket puppene noen av gangene jeg har vært gravid jeg....
Snart e trekløvern i boks ♥♥♥ Skrevet 26. august 2010 #10 Skrevet 26. august 2010 SJEKKE PUPPAN? Ka i all værden? Har æ aldri gjort. Må være dæm ikkje gjør i nord norge E mitt 3 svangerskap. Men haadd 2 sa åsså..
Tøvsjura Skrevet 26. august 2010 #11 Skrevet 26. august 2010 Har aldri fått sjekket mine bryster under mine svangerskap ;-) Tror ikke det er vanlig prosedyre heller. GU fikk jeg under første svangerskap, men under 2. fikk jeg beskjed om at dette ikke var en gjeldende prosedyre lenger, så fremt jeg ikke hadde behov for en undersøkelse selv. Stod glatt over ;-) Er gravid med nr.3 nå og har ennå til gode å få brystene undersøkt.
Ziz Skrevet 26. august 2010 #12 Skrevet 26. august 2010 Har ikke vært på GU, og heller ikke hatt noe sjekk av brystene. Legen min sa at GU av gravide hadde han aldri gjort med mindre det var noe spesielt, for han hadde alltid ment det var unødvendig, og endelig var resten av legestaben enig med han, sa han
2 boys & now pink Skrevet 27. august 2010 #13 Skrevet 27. august 2010 Jeg venter nr 3 og har aldri sjekket puppene....
magica fra tryll Skrevet 27. august 2010 #14 Skrevet 27. august 2010 Jeg venter nr 6 g har kun tatt GU med de 2 første sv.skapa.(det er noen år siden) Aldri sjekket noen pupper??
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 27. august 2010 #15 Skrevet 27. august 2010 haha sorry at jeg ler, men har aldri hørt om å sjekke pupper før man får nr 2.
Tulla med tre små Skrevet 27. august 2010 #16 Skrevet 27. august 2010 Jeg venter nr 3, men ingen har sjekket mine pupper noen gang i forbindelse med graviditetene iallfall. Hadde GU med nr 1, men fikk som flere andre her, beskjed om at det ikke var gjeldende prosedyre lenger neste gang jeg var gravid.
Gjest Skrevet 28. august 2010 #17 Skrevet 28. august 2010 to gu og skjekke pupper? hørte ikke noe om dette 1. gang jeg.. Er bare 4 uker på vei med nr.2 enda, så har ikke vært til legen, men kan ikke se noe grunn til at han trenger skjekke dette?
lissiliz❤tassen❤lillesøster Skrevet 28. august 2010 #18 Skrevet 28. august 2010 Venter nr 2 og ikke gjort noe av dette noen av gangene(til nå hvertfall)
2barnsmamma og hestemamma Skrevet 29. august 2010 #19 Skrevet 29. august 2010 Ikke gu men legen insisterte på at puppene måtte sjekkes når jeg var gravid med nr 2
Linnymor_87 Skrevet 30. august 2010 #20 Skrevet 30. august 2010 gu hadde jeg med førstemann men ingen puppesjekk.... og denne gangen har jeg ikke hatt noen av delene..... har ikke vært snakk om det heller..
2velskapte Skrevet 30. august 2010 #21 Skrevet 30. august 2010 1 gang jeg gikk gravid sjekket ho legen mine pupper, det er for å se etter eventuelle kuler osv.. tok også gu.. 2 gang tok jeg gu for å ta celleprøve og fordi jeg ville de skulle sjekke om alt så ut som det skulle.. da var den ingen som sjekket puppene.. Jeg venter nr 3, og kommer til å få legen til å kjenne etter kuler i mine pupper nå, fordi jeg ikke vet selv hvor man skal kjenne og hva som er vanlig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå