Gå til innhold

mannen tar ikke på meg den uka jeg har mensen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har ikke sex når jeg har mens. Den uka jeg har det får jeg ingen hade kyss, klemmer eller noen annen form for berrøring, han gidder heller ikke legge seg samtidig som meg.

de andre 3 ukene i mnd er han veldig kosete, kommer på kjøkkenet og klemmer meg, stryker meg over håret ol.

men disse mens ukene føler jeg meg "skitten",,

er dette vanlig? syns det er ltt sårt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor vil du ha sex når du har mensen? Med mindre det er anal så er det fullstendig uaktuellt her i huset ihvertfall.

Kanskje han oppfører seg sånn fordi han _ikke_vil kjøre brannbil og er red for at du skal ta det som et tegn på at han vil det likevel?

Skrevet

Hvor i innlegget mitt sto det at jeg ville ha sex?

jeg il bare ha en hadekyss, eller en klem iløpet av dagen

hi

Skrevet

Kunne ønske min var mere sånn når jeg hadde mensen!! Hadde da krevt en liten hadet-nuss på vei ut dørene, men...

Tror du legger mer i dette enn hva det dreier seg om, jeg. Er litt enig med anonym over her..kanskje han er redd for misforståelser?

Spør han du..

Skrevet

Oi, sorry, misforsto det du skrev i begynnelsen :-)

Et godt tegn på at det er på tide å ha seg en kopp og to til med kaffe =P

Kanskje han tenker at du vil ha fred siden det er et velkjent fenomen at vi kvinner blir hormontroll av en annen verden da? Ikke godt å si hva en mann tenker egentlig....

Har du prøvd å gå bort og "ta" selv? Hvordan reagerer han da?

Skrevet

Han skyver meg unna eller tuller det bort.

hi

Skrevet

Er han muslim? De er jo livredde for mens etter hva jeg har hørt. Kvinner blir jo sett på som urene og ekle når de har mensen i Islam.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...