Gå til innhold

Er det vanlig å ha mye hår når du er ett år?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Mini her er 11 mnd, og jeg fletter rotflette på henne =) Tykt og fint hår, allerde nå??? Hmmm, hvor skal dette ende ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, det er vel veldig variabelt. Blonde og nordiske barn har ofte mindre hår som babyer, men ikke alltid. Indiske og asiatiske barn har jo masse hår.

 

Kusinen min hadde halvlang tjukt tjukt hår da hun fylte 1 år. Mer hår enn jeg noen gang har hatt he he. Hun har vanlig brunt hår og er norsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ett gudbarn som hadde 8 cm tykt mørkt hår ved fødsel, føltes ikke som nyfødt baby kan man si! Norsk.

Og en bror som ikke hadde hår før fylte 3, snålt. Også norsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nabogutten hadde ikke et hår på hodet før han fylte 3 år.Bare noen lyse strå her og der. Nå er han 11 og har kjempetjukt svart hår

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke vanlig å ha så mye hår når man er ett år.

Min eldste hadde tykt hår og lange blonde lokker da han var ett år. Nå som toåring må han klippes minst hver andre måned.

Andremann har også mye hår, men ikke sånn som storebroren.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har klippet min sønn 8 ganger, han er nå 15 mnd. hadde jeg ikke klippet han, hadde han hatt kjempe langt hår:P han ble født med mørkt, tykt, langt hår(ca3-4cm) :) tror det er nok så vanlig, hvertfall med jenter. men fikk MYE komentarer om håret hans da!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det varierer veldig, som du ser av svarene under her.

 

Ei lita jente jeg kjenner hadde masse hår da hun ble født, og beholdt dette håret. Da hun var 1 år, så hun ut som om hun hadde tatt en sånn permanent som gamle damer pleier å ta - sånn som løfter håret rett opp, om du forstår hva jeg mener...

 

Hun er nå 7, og har fremdeles tykt hår - kjempesøt jente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...