Gå til innhold

Andre som bor i stort gammelt hus og er husredde??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vil flytte, men min samboer som kjøpte huset før jeg ble sammen med han og vi fikk barn sammen NEKTER

 

Hater spesielt når han har nattevakt... Ingen slektninger her heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min jobber også nattevakter innimellom...Det er verst da ja. Har dere alarm? Jeg har lyst på alarm OG hund..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lær deg lydene i huset. Sitt en kveld som det er noen andre hjemme og hør på de lydene som er der ( mao, av med tv og stereo). Vend deg til at dette er slik huset låter når det blir kaldere, blåser, vi fyrer, det regner, sola går ned osv. Trehus lever. Men når du kjenner lydene i huset, så skvetter du ikke så mye av dem lenger, og tilslutt så hører du dem ikke.

 

Det er iallefall det som har hjulpet meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker mitt gamle hus! Det har sjel og historie og jeg syns jeg er uendelig heldig som får leve mitt liv her og oppdra barna mine i denne gode atmosfæren. Her er det ingenting å være redd for, bare vakre detaljer og snekkerglede å fryde seg over.

Det er nok ikke huset det er noe i veien med, men du er blitt skremt av tull og overtro som florerer i TV og bøker og filmer og ellers. Det er bare fri fantasi og tull noen elsker å skremme følsomme mennesker med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp!

Er ei skikkelig pingle! Får ikke sove før han har kommet hjem, og hvis han blir borte hele natta får hunden lov til å sove på rommmet :)

Og, jeg skrur på tvn i stua, og prøver å lure meg selv til å tro at han sitter i stua og ser på tv! :D

(Men det hjelper ikke, får ikke sove uansett :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere alarm da? Har lyst på det jeg altså. Er ikke redd for overtroiske ting men for innbruddstyver osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...