Anonym bruker Skrevet 25. august 2010 #1 Skrevet 25. august 2010 Er så sliten for tiden, alt er vanskelig og jeg ser ikke lys i tunnelen. Jeg har et valg om å få fjernet det som er grunen til problemene...men det blir "moralsk" feil og alle kommer til å snakke stygt om meg i etterkant. Jeg vil bli sett på som svak og en som gir lett opp. Forventningene rundt meg og presset gjør at alt blir mye verre. Jeg føler jeg ikke kan leve slik jeg gjør nå, men kan likevell ikke ta den drastiske forandringen heller. En helt umulig problemstilling som tar knekken på meg!
Anonym bruker Skrevet 25. august 2010 #2 Skrevet 25. august 2010 Nei man skal aldri gi opp, du klarer dete.. stå oå..
Anonym bruker Skrevet 25. august 2010 #3 Skrevet 25. august 2010 Ser nå når jeg leser innlegget mitt at det kan mistolkes som jeg vurderer selvmord...noe som ikke er riktig altså. Det er en helt annen problemstilling. HI
Anonym bruker Skrevet 25. august 2010 #4 Skrevet 25. august 2010 For meg ser det ut som om du vil velge elskeren din ovenfor den trygge tilværelsen med mannen din. Om dette er tilfelle, så må du finne ut hva som er best for deg, og om du er sikker på at du ikke blir "lurt"..
Anonym bruker Skrevet 25. august 2010 #5 Skrevet 25. august 2010 Siden jeg likevell eg anonym her inne kan jeg si at det ikke går på å velge mellom mann og elsker, men det går på å gi opp et barn eller ikke.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2010 #6 Skrevet 25. august 2010 Jeg sier også stå på, dette klarer du! Ta en dag om gangen! Og tenk på hvilke gleder du kan få oppleve i fremtiden om du gjør det rette valget!
Anonym bruker Skrevet 25. august 2010 #7 Skrevet 25. august 2010 D kommer det helt ann på grunne for at du evt skal gi opp det barnet? Er det til barnets beste, eller er det for å realisere deg selv? Du skal ikke niholde på barnet, hvis det er best for barnet å la andre ta over.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2010 #8 Skrevet 25. august 2010 Tro meg: Du vil ALDRI angre på at du valgte barnet ditt! Det kan jeg skrive under på! Du skriver ingenting om det er snakk om abort, eller om å gi opp et barn du allerede har, men uansett: Barn er verdt å kjempe for! Stå på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå