Gå til innhold

BIMtreff-Oslo


Sannali

Anbefalte innlegg

Hei jenter!

- og takk for sist til dere som hadde mulighet til å være med sist!

 

Hva sier dere til et treff i uke 38 (20.-24. sept)?

 

Alle som ønsker å være med er hjertelig velkommen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fredag er nok en dårlig dag for de fleste, så tror vi holder oss innenfor ukedagene. Blir hyggelig å møte deg Rød:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er med om det blir mandag eller tirsdag!

Har ikke fått vært med noen ganger tidligere så jeg er veldig gira på å møte dere alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter, så gøy å se både nye og "gamle" nick!

 

Onsdag og torsdag er nå dager som står ledige for de som har sagt fra om hvilke de er opptatt...

 

Jeg kan begge dagene etter kl 18.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tjo-hopp! På lørdag drar jeg på ferie og blir borte i to uker, kommer derfor ikke til å være så aktiv på BIM da... ;) Men jeg er med på alt, og sjekker møtetid- og sted når jeg er hjemme igjen, regner med at dere har funnet ut av noe til da.

 

Vi sees! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dytt:)

 

Hvor kan dere tenke dere å gå jenter?

 

Villa Paradisio var greit med tanke på mat og plass, men tror kanskje ikke alle hørte hverandre siden det ble langbord...

 

Tar gjerne i mot tips og ønsker før jeg bestiller bord.

 

- og både onsdag og torsdag står fremdeles som mulige, så de av dere som ikke kan en av dagene må bare si fra sånn at flest mulig kan være med!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei!

 

Jeg vil gjerne være med, hvis dere tar imot en ny januarmage (som for inntil noen timer siden trodde hun var februarmage)?

 

Jobber til 19.30 mand, tirs og ons, så for meg passer det best torsdager, men føyer meg selvsagt siden det er jeg som er vanskelig! Jobber imidlertid på Grünerløkka, så det tar ikke lange tiden å tusle bort etter jobb eventuelt :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble veldig enkelt å velge dag nå Petronella:)

- og hjertelig velkommen til Januarklubben!

 

Neste BIM-treff for januarjentene blir torsdag 23/9 kl 18.30.

 

 

Stedsønsker anyone?:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med det nye pizza, pasta stedet på Løkka. Husker ikke hva det heter men det ligger i de gammle lokalene til Baldoria. Mulig jeg blir noe forsinket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Der er det fint:)

 

Har forsøkt å høre om vi kan få langbord, men får ikke kontakt med dem på tlf.

 

Satser uansett på at det går i orden, og legger inn sted på BIM-trefflista.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg til å treffe dere igjen, jeg! Moro å snakke litt med andre gravide :) Hvor mange blir vi denne gangen egentlig? Inviterte forresten en januarmage fra mammanett også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og takk for sist til alle som kunne komme i går!

 

Etter ønske har jeg laget en Facebookgruppe for oss, slik at det blir enklere å avtale samt holde oversikt fremover.

 

Kommer selvfølgelig til å poste avtalte treff her inne slik at flere har sjansen til å være med:)

 

http://www.facebook.com/?ref=logo#!/group.php?gid=152771318088202

 

Gruppen er åpen en liten stund fremover, men kommer til å lukke og skjule den etterhvert som dere har fått lagt dere til som medlemmer.

 

Ønsker alle en flott helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Jeg er ny her, men ønsker å komme i kontakt med noen som har termin omtrent samtidig som meg (min er 18.01). Jeg har få gravide venninner, er førstegangsfødende, og plager alle ikke-gravide venninnene mine med babysnakk. De er ikke interessert i barnevogner og utstyr, kanskje ikke så rart:)

 

Uansett, jeg sendte en meldemsskapsforespørsel til facebookgruppen deres. Dersom dere er åpne for flere, blir jeg veldig gla:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...