Anonym bruker Skrevet 25. august 2010 #1 Skrevet 25. august 2010 Har hørt at kvinner som spontanaborterer har mindre sjans for å få syke barn(downs osv). Noen som vet om dette stemmer?
Anonym bruker Skrevet 25. august 2010 #3 Skrevet 25. august 2010 Hi her. Har nemlig hørt at de har kropper som gjenkjenner syke fostre og støter de ut....vet ikke om det stemmer altså.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2010 #5 Skrevet 25. august 2010 Nei, men de er SYKE som jeg skrev i hovedinnlegget. Jeez, kverrulant.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2010 #6 Skrevet 25. august 2010 "syke barn (downs osv.)" betyr vel at du tror downs syndrom er en sykdom?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå