Gå til innhold

"Store" barn i foreldrene sin seng...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare vi som har 2 åringen i vår seng om natten? Hun legger seg fint i sin seng, men en gang i løpet av natten våkner hun, og da henter vi hun inn til oss, så ligger hun der til morgenen. Noen andre som har så store barn eller større i sengen sin også? Hvordan tror dere vi lettest får vent hun av med dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo da. Datteren vår på 4 har begynt med dette nå. Vi våkner ikke av det engang så litt vanskelig å gjøre noe med det. Håper hun gror seg av det..

Skrevet

Hadde ikke de problemene når han var to, men nå kommer han oppi til oss hver eneste natt :-)

Det er helt greit for oss, jeg gidder ikke stå opp å følge han tilbake, jeg liker å sove om natta, mannen også. Det går nok over av seg selv, tviler på at han kommer oppi til oss når han er tenåring så uansett :-)

Skrevet

Samme her, har en 4 åring som kommer oppi senga, men tror neppe jentungen synest det er stas å ligge i senga til mamma når hun er tenåring:=D

Skrevet

"store" barn på 2 år?

mine har kommet inn ganske ofte helt til etter de begynnte på skolen de. yngste gjør det fortsatt innimellom om han har mareritt, han er snart 7.

Husker selv jeg gjorde det til jeg var 10-12 år om jeg hadde mareritt jeg...

Skrevet

2,5 og kommer inn til oss nesten hver natt. Våkner bare med henne i senga, med mindre hun vekker oss og kommanderer seg til en runde med ryggkiling:)

Hun fikk av sprinklene på senga da hun var 22 mnd, og slik har det vært siden. De nettene hun sover gjennom i egen seng er jeg som regel våken tidlig på morgenen av at noe ikke er som det skal være, og da våkner jeg såpass at det kan bli vanskelig å sovne igjen.

Synes overhodet ikke det er slitsomt, det hadde vært verre om hun sto og ropte på oss fra rommet sitt og vi måtte stå opp...

Skrevet

hehe, min sønn legger seg for å sove i sin egen seng, men etter ca et kvarter lister han seg inn på rommet vårt og legger seg og sovner der, mens vi sitter i 2.etasje og ser tv. Bærer han tilbake nå og da, men som regel får han ligge :) heh, er søt og da sjø :P Han er fem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...