Gå til innhold

JAAAAAAAAAA!! RBK ute av Champions League


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Av nettopp de grunner som Martin Andresen har poengtert i media denne uken.. jeg smilte meg i søvn i går kveld:)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For du tenker ikke på at det gagner alle? Ikke bare det at RBK får mere penger og kan kjøpe seg gode spillere?

Men at landslaget blir bedre, ves at RBKspillerne får prøvd seg i Europa, og må bli bedre for å hevde seg mot europeiske land. Dermed kommer flere kanskje på landslaget, og NORGES landslag gjør det kanskje bedre.

 

RBK gir Norge mulighet for at flere lag kan komme i ligaen, ved at de gjør det bra, kan ett lag til være med senere.

 

RBK viser Europa at Norge har fotballag som satser, og vil ut i europa, og kan dermed få flere til å vende fokuset mot Norge, og norsk fotball.

 

Men for all del, ikke unn noen suksess!! Bare en selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gagner alle du liksom.. at RBK får 130 millioner så de kan handle akkurat de spillerne de vil foran nesa på de andre tippeligalagene..? Jadu, da blir det spennende vettu! Akkurat så spennende som de 11 årene på rad når RBK vant eliteserien..

 

Og jeg nyyyyter å se Nils Arne Eggen måtte bite i det sure eplet, for en blei!! Trønder på sitt verste!!!

 

Ute og kritiserer Ståle Solbakken fordi han jubla for mye etter kampen nå ser jeg.. hvem er det som ikke unner andre suksess da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du mener at det gagner alle, så har du misforstått 13.32.

 

Det eneste som skjer er at RBK har mye mer penger en alle de andre norske klubbene, og kjøper opp alle talentene. Vil vi virkelig ha en ny æra hvor RBK vinner serien ti år på rad pga mye bedre økonomi en de andre klubbene? Landslaget har mer en nok spillere å velge i. Mange er proffer i utlandet og får god matching og utvikling der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...