Anonym bruker Skrevet 25. august 2010 #1 Skrevet 25. august 2010 merker dere noen endringer? etter 1,2,3 barn?
Anonym bruker Skrevet 25. august 2010 #2 Skrevet 25. august 2010 De fleste blir vel det, men gjeder å knipe! Var temmelig muskel-løs etter fødsel nå, men gikk seg jammen til, og har ikke vært flink m knip engang.. tre mnd siden fødsel.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2010 #3 Skrevet 25. august 2010 I følge min kjære mann var det som om jeg bare ble strammere og jeg velger å tro han fordi tre uker etter fødsel var det ganske merkbart at han var på vei inn... Sexen har ikke hatt noen negativ effekt av fødselen i allefall, annet i den perioden det sprutet melk overalt når jeg ble tent:)
Anonym bruker Skrevet 25. august 2010 #4 Skrevet 25. august 2010 Nei, jeg tror faktisk ikke det. Hvis jeg skal være veldig kritisk, så er vel de yttre kjønsleppene mine ikke så fyldige som de var, men det er nok eneste forskjellen på underlivet mitt, etter 2 barn. Yngste er 4år.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2010 #5 Skrevet 25. august 2010 Jeg har bare født et barn, men har ikke blitt større nedentil. Det føltes trangt de første gangen vi hadde sex, men det var fordi jeg hadde sydd noen sting. Men nå føles alt normalt og det føles ikke større. Og mannen synes fortsatt det er digg å ha sex med meg, så det kan ikke være så ille uansett.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2010 #6 Skrevet 25. august 2010 Har fått klager på det motsatte jeg Eksen min var ganske stor, og etter fødsel var det rett og slett ikke plass til han:o Prøvde å ha sex, flere ganger i løpet at barnets første leveår, men det kjentes som kniver ble presset i meg hver gang, så vi ga opp Forholdet skar seg etter 1 år og tre mnd, men det var ikke bare sexen sin skyld... Sånn utenom det har jeg senere vært skyld i en røket forhud som måtte opereres, og utenom det fått høre av siste kjæresten at det er bare deilig når det er såpass trangt Skal sies at jeg etter oppfordring fra mor og historier fra mormor om en livmor som "ramlet ut" fordi det var for slakt har vært veldig iherdig med knipeøvelser Tror det gjør jobben greit med å holde alt fast nedi der. Fikk også høre av legen bare tre uker etter forrige fødsel at det ikke syntes at jeg hadde født engang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå