Anonym bruker Skrevet 25. august 2010 #1 Skrevet 25. august 2010 Hvorfor tar dere det? Er det pga tidligere svangerskap som har gått galt, eller er det rett og slett bare for å se at alt er som det skal? Har så lyst å ta det, men har ikke privat ul i byen her, så må ta en liten helgatur snart tror jeg ;P
Anonym bruker Skrevet 25. august 2010 #2 Skrevet 25. august 2010 jeg hadde gynotime for å sjekke at jeg faktisk kunne bli gravid, men en ukes tid før timen så testet jeg positiv, beholdt gynotimen for å sjekke at alt var ok, samt at vi fikk en ny time et par uker etterpå som var rein UL, da fikk vi se en lite reke på to cm som vifta vilt med en arm Rart å tenke på at den ørlille reka nå er en pjokk på 10 kg hehe
Anonym bruker Skrevet 25. august 2010 #3 Skrevet 25. august 2010 Nysgjerrighetskikk rett og slett! Lurte på om det var liv laga, om det var tvillinger og ville føle at graviditeten faktisk var 'ekte'..!
Anonym bruker Skrevet 25. august 2010 #4 Skrevet 25. august 2010 Pga IVF, fikk beskjed om å ta UL i uke 7. Fantastisk å se hjertet slå. Stort sjokk på ny UL i uke 12 da det viste seg å være tvillinger
Anonym bruker Skrevet 25. august 2010 #5 Skrevet 25. august 2010 Fordi legen min mente jeg var 12 uker på vei og jeg mente jeg var 6 Så "måtte" vite og gjett hvem som hadde rett? det var vel meg det;)
Anonym bruker Skrevet 25. august 2010 #6 Skrevet 25. august 2010 Prøverør her også, UL i uke 7. Veldig fint å se hjertet slå og få beskjed om at det er veldig veldig stor sannsynlighet at det vil gå bra fra da av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå