Anonym bruker Skrevet 25. august 2010 #1 Skrevet 25. august 2010 Typen som ikke erfra norge ,, vi snakker engelsk (han er britisk).. Hvisker til meg når vi har sex avogtil.. Og jeg får ikke med meg hva han sier, har bare hatt sex jeg, men nå lurer jeg på hva han sier, men litt flau for å spørre...
Anonym bruker Skrevet 25. august 2010 #2 Skrevet 25. august 2010 Tror du noen her vet hva han sier da eller?
Anonym bruker Skrevet 25. august 2010 #3 Skrevet 25. august 2010 Du må nesten bare si det som du er.. at du ikke får meg det hva han sier.. eller bare jatte med.. ;-)
Anonym bruker Skrevet 25. august 2010 #4 Skrevet 25. august 2010 Legg en båndopptaker under hodeputa! hehe
Anonym bruker Skrevet 25. august 2010 #5 Skrevet 25. august 2010 HAHA.. faktisk så nyte rjeg litt det, han er sexy når han hvisker til meg og jeg tenker meg at han sier noe "dirty" hahaha.. Selv om han virker mer av den uberromantiske typen, så sier han sikkert noe som "i love you, you are hot..blaba" men lever i spenning og uviten over hva typen sier til meg når vi har sex..!! HI
Anonym bruker Skrevet 25. august 2010 #6 Skrevet 25. august 2010 Si at det der vil du ha skriftlig og underskrevet! hahaha Kanskje får du det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå