Gå til innhold

Facebook: Ei som legger ut alt om saken sin i BV og drittkasting av bf... Smart?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Legger ut i hver minste detalj om hvor grusom og teit bf er, og hvor forferdelig sønnen hennes har det pga faren sin osv... Hun skriver seriøst alt og ingenting om dette, i full offentlighet.... Og spør åpentlyst om hvem som støtter henne, siden hun vil vite hvem hennes VIRKELIGE venner er.... Jiiises....

Hvem gjør sånt a??

Hun har 3 barn, med 3 forskjellige menn...

Jeg kjenner jeg nesten har lyst å be henne om å tenke seg om, for dette slår virkelig ikke bra ut hverken for henne, bf eller sønnen... Han er 13 år, så han får garantert høre det fra andre etterhvert.....

Skjønner godt at barnevernet og politiet er inneblandet for å si det sånn....

Hadde jeg sagt noe, hadde hun vel lagt ut navnet mitt på statusen og fortalt alle hvor teit jeg er som sier noe.....

Lov å bruke hodet litt, jente!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer nesten på om vi har samme "venn". Alt stemmer, 3 barn med 3 forskjellige men kjønn og alder på barnet det gjelder stemmer ikke.

Ihvertfall, får ondt i meg av å lese det men fint lite en kan gjøre. I en barnefordelingsak vil det telle en del ihvertfall og det sier jo litt om henne som person.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...