Gå til innhold

Sliter med kjæresten min sin fortid...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en kvinne på 26 år, kjæresten min (snart samboer) er 37 år.. Han er en herlig fyr, med adhd, men verdens beste kjæreste på alle måter og er veldig lykelig med ham, men problemet er at avogtil irriterer jeg meg av å tenke på fortiden hans, ikke at min er noe bedre, men han har vært "singel" og ikke bodd med en kvinne fram til han møtte meg, og nå vil han bo med meg, få barn og er virkelig forelsket i meg. Blitt veldig godt kjent med vennene hans og familien, kommer godt overens men får høre mye om hvordan han var som før, festing og kvinner.. Veldig kjekk mann men litt oppmerksomhetsyk har han vært, og har tedens til å være det når han drikker ( som nevnte han har adhd)... Jeg elsker ham, men jeg irriterer meg og bekymrer meg litt avogtil.. Vet ikke om jeg har grunn til det, eller om det er helt normalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva er problemet egentlig?

Skrevet

Problemet er at jeg vet ikke om jeg kan stole på denne karen;(

HI

Skrevet

Ingen her inne kan fortelle deg om mannen er til å stole på, det vil tiden vise.

Skrevet

Hadde en SA med ham for to måneder siden, og nå vil han prøve å få barn med meg.. Han fulgte meg til sykehuset når jeg hadde SA, og paset på meg hele tiden, virker til å bry seg veldig om meg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...