Gå til innhold

Au au... 10 mnd og biter.....


Anbefalte innlegg

Skrevet

...i brystvorta når han dier. Han kikker opp på meg med et "lurt" blikk og biter til. Han har to tenner i nede, ingen oppe. Holder ikke ut tanken på at han skal bite meg med tenner både nede og oppe når de kommer, så vurderer å kutte ammingen. Litt synd fordi det er kos. Hadde tenkt å amme til han ble året pga. immunforsvaret/antistoffer når han skal begynne i barnehagen.

 

Flere som har opplevd biting? Hva gjorde du? Slutta du å amme?

 

Også posta på småtroll 0-1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...