Irene Adler Skrevet 25. august 2010 #1 Skrevet 25. august 2010 ...i brystvorta når han dier. Han kikker opp på meg med et "lurt" blikk og biter til. Han har to tenner i nede, ingen oppe. Holder ikke ut tanken på at han skal bite meg med tenner både nede og oppe når de kommer, så vurderer å kutte ammingen. Litt synd fordi det er kos. Hadde tenkt å amme til han ble året pga. immunforsvaret/antistoffer når han skal begynne i barnehagen. Flere som har opplevd biting? Hva gjorde du? Slutta du å amme? Også posta på småtroll 0-1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå