Gå til innhold

I min yngre ungdom datet jeg en mann, som da viste seg å være gift. Hans daværende kone ble forbannet på kun meg, og satte ut mange rykter.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Nå har jeg kommet tilbake til byen jeg er fra, som er en middels stor by, og jeg har klart å få jobb på skolen hvor deres barn går, og blitt kontaktlærer for hennes eldste gutt.

 

For min del tenker jeg ikke over dette så mye, men det var fælt å være 21 år, og utsatt for slikt. Og hun har aldri bedt om unnskyldning, selv om det i ettertid har vist seg at mannen visstnok hadde damer overalt.

 

Jeg gruer meg litt, men det er ikke enkelt å få jobb her, så det er utenkelig å bytte jobb. Håper hun synes det er like ekkelt, og lar være å snakke om det, samt har kommet seg videre i livet. Noe jeg egentlig vet ikke har skjedd.

 

Diskuterte foreldremøte tidligere i dag, derfor disse tankene kom ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville nok ikke tatt dette opp nå. Dette er lenge siden. Hun har sannsynligvis valgt å tilgi mannen sin, siden hun fremdeles er gift med han. La det ligge,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neidet har aldri vært min intensjon å ta det opp. Han forlot henne da det ble kjent at vi datet, og rett etter at han flyttet kom alle de andre damene han hadde hatt kveldshygge med. Jeg hørte noe tulle med at hun aldri hadde tilgitt meg, siden det var det som fikk ballen til å begynne rullingen. Kom ikke frem i hovedinnlegget:-)

 

Jeg har ikke sett henne på fem år, da var hun full på byen og skjelte meg ut fremfor alle. Jeg er slik en pyse, og kommer til å bli så nervøs når jeg treffer på henne, som selvfølgelig er uungåelig.

 

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men velger å tro at hun ikke er en slik person som vil lage bråk på sønnens skole. Slett ikke når han begynner å bli stor. Møtte henne i gangen i dag, og da smilte hun og var riktig så blid. Tror ikke hun kjente meg igjen. Sikkert like greit:-)

 

Sikkert bare nybegynnernerver som kravler i kroppen.

 

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun kjente deg ikke igjen, men når du presenterer deg eller sender ut en invitasjon med din underskrift på, gjør hun nok det.

Du bagatelliserer vel din betydning, klart hun følte seg sviktet da de måtte skille seg fordi mannen datet deg.

Men hva nå? Hun bør greie å snakke med deg når du ikke engang er sammen med eksmannen hennes eller har barn med ham.

Du bør likevel være forberedt på at hun kan miste fatningen et øyeblikk når hun skjønner hvem du er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver hun på noe er det bare å si at det var hennes mann som var horebukken. Men kan være ekkelt å si det som er sannheten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt blir hun sint på damen som ligger med mannen hennes. Det er helt normalt. At hun skjelte dge ut på byen er selvsagt ufint, men ikke rart.

 

Stakkars henne som skal ha deg som lærer for ungen sin. Det må jo være helt jævlig for henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...