Gå til innhold

Andre som plages med at tampongen are glir ned?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter fødselen får jeg ikke til å bruke tamponger, da de glir ned i kjedeåpningen etter en stund, å det lir vedig uehagelig.

Får heller ikke til å bruke p ring, for det samme skjer med den.

noen som har det på samme vis?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også det problemet ,virker som kroppen støter den ut :(Fryktelig irriterende ..

Skrevet

ja veldig. vet du hva som gjør det?

Skrevet

'Tampongen Are'.. *knis*

Prøv OB eller Tampax..

Tror Tampongen Are kom dårligst ut på

FBIs forbrukertest i sin tid! ;)

Prøver dere Tampax med sånn hylster, da?

Dermed kommer tampongen lengre opp enn hva

dere kanskje klarer med fingeren?

..selv bruker jeg ikke tampong. Jeg kjenner at den er der hele tiden. :/

Skrevet

Dette har irritert meg de siste gangene jeg har hatt mensen også (3,5 år siden fødsel nå).

Jeg tror de er fulle, for de sklir ned. Men når jeg tar den ut trenger det ikke være noe særlig blod der. Grusomt irriterende!

Skrevet

Samme her.. kan ikke bruke OB etter fødselen for 2,5 år siden.. Virker som det er for vidt oppi der, får liksom ikke plassert den riktig og langt nok opp.. bare glir ned etter to minutter og den stanger i trusa..:-D Så bare bind her.

Skrevet

Ja jeg også sliter med det etter fødsel!! Babyen min er 5 mnd nå og ville jo tro at det hadde ordnet seg innen den tid! Har nok ikke vært den ivrigste på knipeøvelser, men gjør det jo av og til iallefall!

jeg er fremdeles like trang, eller til og med trangere, akurat i åpningen. Tydeligvis så er jeg blitt en del videre innenfor noe som gjør at tampongen sklir ned. Bruker de største ob.

Skikkelig frustrerende. Må gå med bind i tillegg til ob for å være sikker på at det ikke lekker. Orker ikke å bare bruke bind heller fordi jeg takler ikke den rennende følelsen. Føler bare at det lekker på utsiden hele tiden!

Skrevet

Men en annen ting som jeg også har lurt litt på: Har det skjedd noe med ob det siste året? Kan ikke huske de var så glatte utenpå før jeg ble gravid? Lurer på om det kan være noe av årsaken til at de sklir?

Hilsen meg med baby på 5 mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...