Anonym bruker Skrevet 25. august 2010 #1 Skrevet 25. august 2010 Jeg har opplevd det mange ganger, og lurer på om jeg er litt rar... Jeg er slett ikke lei meg, derimot er det når sexen er som best at "hulkene" og tårene kommer. Kanskje er det hvis det er en stund siden sist at det skjer. Tenker at det er som om all spenningen i kroppen blir utløst. Kan det være store mengder hormoner (feks oxytocin) som gir denne reaksjonen? Noen som vet? Flere som har opplevd det?
Anonym bruker Skrevet 28. august 2010 #2 Skrevet 28. august 2010 Jada, opplever det stadig med nåværende partner, men hadde aldri opplevd det før. Det er så mye lidenskap og sterke følelser oss imellom (kan ikke forklare det en gang) at noen ganger klarer jeg ikke unngå det. Begynner til og med før orgasmen noen ganger. Det har ikke noe med at jeg er lei meg å gjøre, men hvis vi f. eks har kranglet eller noe, så kan det skje. Det hele er ekstremt lidenskapelig. Just embrace it:) Jeg får de sterkeste orgasmene når jeg gråter.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #3 Skrevet 21. september 2010 Det er helt normalt:) jeg gråter ofte når jeg får orgasme, helt merkelig, tårene bare kommer.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2010 #4 Skrevet 21. desember 2010 Jeg har aldri grått,men jeg får som oftest latterkrampe rett etter orgasmen:-S Noen andre med det "problemet"?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå