bokormPåOvertid Skrevet 25. august 2010 #1 Skrevet 25. august 2010 Har hatt smerter korsryggen og nedover rompa i ettermiddag og kveld. Ikke noe som kommer taktvis, men er der hele tiden. I tillegg har jeg en god del kynnere som kommer regelmessig, samt vondt i magen. Er 5 dager på overtid og håper selvsagt at dette kan være starten på noe, men for alt jeg vet er det bare bekkenet som sliter og f.eks forstoppelse. Noen som har erfaring med det samme? Jeg har aldri hatt særlig mensensmerter, så vet ikke hva jeg skal kjenne etter. Var til akupunktur i dag og det var etter det at jeg begynte å få vondt. Er forreste moden med 3 cm åpning, men det har vært status de siste 3 ukene...
2 boys & now pink Skrevet 26. august 2010 #2 Skrevet 26. august 2010 Hei, hva skjer? har du fått sjekket om det var fødsel eller er det over??? Kjempespent her!
bokormPåOvertid Skrevet 26. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 26. august 2010 Det endte med at jeg gikk og la meg i håp om at jeg ville våkne til en skikkelig ri, vannavgang eller noe annet konkret. Men neida, like skuffende hver morgen når kroppen kjennes helt fin ut;-). Men var til kontroll på sykehuset i dag og scora 6 på denne modenhetsskalaen, dvs. at de kan ta vannet, så i morgen tidlig skal jeg tilbake for igangsetting!!! En lettelse, men også litt skummelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå