Gå til innhold

Glad jeg bor i Norge


væren2011

Anbefalte innlegg

Har akkurat sett nyhetene på TV2, og er veldig glad jeg ikke bor i et land der det har vært krig, og følgene av støvet etter amerikanernes våpen er barn født med alvorlige misdannelser. Gjør vondt for et mamma-hjerte å se disse stakkar babyene, som ikke har gjort noe galt, men som må lide for andre menneskers dumhet.

Er selv kommet til 7-4, og var på tidlig ul i dag. Kjempegodt å se den lille spiren, og høre hjerterytmen. Er utrolig glad for at jeg ikke trenger å bekymre meg for at babyen min er "forurenset", for det er virkelig nok å bekymre seg over med disse små hjerteskattene.

 

Et hjertesukk fra en mamma som er så heldig å bo i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, heilt villt. Æ fikk skikkelig ondt i hjærterota når æ så det. :( Stakkars. Men det at dæm forlate ungan sine e jo heilt villt :( Bi så lei mæ når æ ser sånn. Man blir jo gla i dæm uansett :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

off dette har jeg ikke sett, og er egenltig glad for at jeg ikke såg det. Er superfølsom for tida og kjenner at jeg ikke orker å tenke mer på all lidelsen i verden enn det jeg allerede gjør hver dag. Orker nesten ikke lese VG engang i frykt for å lese noe grusomt som fester seg på netthinna..nei- la meg leve i en fredfylt verden hvor ingenting grusomt skjer!! å føde barn til denne verden er egentlig galskap..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lett å tenke sånn, men man må heller se det slik at man nå har mulighet til gi et lite menneske et liv som er godt, og så kanskje disse små kan hjelpe andre når de en gang blir store.

Jeg har lett for å bli rørt, og også kvalm av alt det som ikke rett i verden, men har nå bestemt meg for at jeg heller skal se hvor heldig jeg, min mann og våre barn er som får bo i ett så trygt og godt land. Det er veldig vondt å se at andre lider, men det gjør også at man ser de små tingene som egentlig betyr alt. Og så bidrar vi der vi kan hjelpe, forde om det er små, små ting.

I denne saken synes jeg det er vondt å se at stormakt nr 1 kan la de små lide for det de store har gjort for flere år siden. Skulle vært et krav om at USA skulle stilt opp med kompetanse og utstyr for å hjelpe disse barna. Håper virkelig Bush får se hva han har gjort!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...