Anonym bruker Skrevet 25. august 2010 #2 Skrevet 25. august 2010 Sliten, og ser eldre ut enn hun er. Kjenner til to jonaser, den ene ungomskriminell og den andre autist.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2010 #3 Skrevet 25. august 2010 Over gjennomsnittet opptatt av hva folk mener om henne som er mamma til en Jonas.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2010 #4 Skrevet 25. august 2010 Jeg kjenner 2 mammaer til Jonas (minst). Begge er helt ordinære jenter med høyskoleutdannelse, mann, hus og hund. Ikke noe spesielt.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2010 #5 Skrevet 25. august 2010 Kjenner faktisk ganske mange Jonas-mammaer, 6 stk faktisk ) Alle damene er hyggelige, søte, blide, har stabile familier og har bra jobber. Tror en Jonas-mor er en bra dame!
Anonym bruker Skrevet 25. august 2010 #6 Skrevet 25. august 2010 Jonas i hvalen, Jonas Gahr Støre, eller hvem....? =P
Anonym bruker Skrevet 25. august 2010 #7 Skrevet 25. august 2010 siden jeg har en jonas så må jeg jo svare jeg håper at jeg er hyggelig og imøtekommende. jeg vet at jeg er skravlete, og at jeg er opptatt av at barna har med seg det de trenger og at alt er i orden. veldig glad i å planlegge i god tid og forberede alt i god tid. liker ikke å stresse. jeg kjenner at jeg er sliten. så slik er hvertfall en mamma til jonas. men ikke alle er like heldigvis.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2010 #9 Skrevet 25. august 2010 Er det bare tomme idioter her i kveld eller?
Anonym bruker Skrevet 25. august 2010 #10 Skrevet 25. august 2010 Snill, arbeidssom og ærlig med en sønn som er litt rampete og/eller faglig svak når han kommer oppover 5-10kl.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2010 #11 Skrevet 25. august 2010 Kreativ, flink til å strikke, sy, male osv....elsker handarbeid, tar ofte kurs innen feltet. Kranglete og sta, tempramangfull og engasjert. En liten kjeftsmell:) Litt hypokonder både for seg og barna. Hysterisk til tider men er det noe som virkelig går galt er hun den som tar det mest med ro og fattning. Godt likt men lar seg ikke pille på nesen:)
Anonym bruker Skrevet 25. august 2010 #12 Skrevet 25. august 2010 ØY! Den siste beskrivelsen passet meg perfekt!!!! Jeg er ikke HI, men jeg er mamman til en jonas! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå